2013. június 17., hétfő

Hétköznapi Körmös Kihívás~ 6. Fagyi inspirált


A mostani témája a kihívásunknak felettébb a kedvencem..:)
Most utólag úgy gondolom,hogy lehet kicsit
túlléptem a hétköznapi témát,de nagyon színeset szerettem
volna készíteni,mert engem ez emlékeztet a fagylaltra.




Minden körmömet más és más színű színátmenetesre festettem.

 Próbáltam fagyira emlékeztető színeket használni.


A gyűrűs ujjamra pedig egy fagyit készítettem:)



Bár nagyon színes mani sikeredett én ezt bevállalnám szívesen hétköznap is.:D


Egy közelebbi a fagyiról.
Az alján kockás tölcsér,tudjátok az a kerek talpas akar lenni.
Puncs fagyit képzeltem el tejszínhabbal,
csoki darabokkal és koktél cseresznyével.
Remélem felismerhető.:)

Felhasznált lakkok:
Nagyon sok lakkot használtam,most nem sorolnám fel őket,
szerintem felismeritek mind.

Kíváncsian várom a többiek alkotásait is.:)
Ti milyen fagyit szerettek?
Én főleg a gyümölcsöseket.






22 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! :) Tényleg nem a hétköznapi kategóriába sorolnám, annyira különleges!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen kissé színesre sikeredett.
    De mivel már végre ilyen jó idő van én imádom a sok színes dolgot nyáron.:)

    VálaszTörlés
  3. gyönyörűűű*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Cuki lett! Szépek ezek a színátmenetek. :D

    VálaszTörlés
  5. Ínycsiklandozóra sikeredett, egyből megkívántam a fagyit meg a fánkot! :D :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Most inkább a fagyit ajánlanám ilyen melegben.:D

      Törlés
  6. szép lett nagyon!

    VálaszTörlés
  7. Ez már túl jól néz ki ;-) annyira jó manikat csinálsz *.* nagyon látszik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Nagyon kedves tőled,hogy ezt gondolod.:)
      Jó lenne,ha végre én sem látnék mindig valami hibát benne.:D

      Törlés
  8. a mutatóujjadon lett a legszebb az átmenet. :)

    VálaszTörlés
  9. Hogy lehetsz ilyen ügyes? :O :D Ez nagyon profi munka lett :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen!
      Annyira inspiráló,hogy tetszenek nektek a manikűrjeim.:)
      Nagyon jól esnek a kedves szavak!:)

      Törlés
  10. Gyönyörű lett, szép színes! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Igen jó kis színkavalkád lett!:)

      Törlés