2013. június 21., péntek

Heti kedvencek


Most szégyenlem magam,mert nagyon rég
nem jelentkeztem ezzel a bejegyzés sorozatommal.:(

De ígérem igyekszem többször jelentkezek majd,mint eddig.

Ma a kedvenc termékeimet mutatnám meg,amiket használok jelenleg.




Ezt a két arctisztító terméket használom mindig.
Nagyon szeretem őket,mert természetes anyagokat tartalmaznak.
Nagyon érzékeny bőröm van és több esetben előfordult már,
hogy irritálta és pöttyös lett a bőröm más termékektől.
De szerencsére rátaláltam erre a két termékre amik nekem nagyon beváltak.


 Himalaya Daily Face Wash.
"minden bőrtípusra"

A szappan mentes mindennapi használatra alkalmas gyógynövény-készítmény, amely egyesíti a gyengéd radírozást, a mélytisztítást és hidratáló hatása van.

Összetétele:
 Dúsított piros lencse, amely javítja az arcszínt.
Sárgabarack szemcsék finoman dörzsölik le az elhalt hámsejteket, és segítik megelőzni a  mitesszerek kialakulását.
 Neem & Lemon  mélyen tisztít és eltávolítja a felesleges olajat.
 Aloe Vera nyugtatja és hidratálja a bőrt.
Összességében szép üde bőrt eredményez.

Himalaya Gentle Shooting Toner
"száraz,érzékeny bőrre"

Kifejezetten a száraz és érzékeny bőrre ajánlott.Enyhe, alkoholmentes tonik.
Gyengéden eltávolítja a szennyeződéseket és összehúzza a pórusokat, anélkül, hogy túlzottan szárítaná a bőrt. 
Összetétele:
Édesgyökér mely természetes fertőtlenítő hatású és összehúzza a pólusokat.
Szent Basil nyugtat és véd.
Az uborka felfrissít és hűt, így a bőrt puha, üdítő lesz és hűs érzetet ad.

Ez lenne a két kedvenc arctisztító termékem amiket naponta használok.
Mondjuk bizonyára szerencsés vagyok,mert kivéve,hogy érzékeny a bőröm nem mondható se túl zsírosnak,se száraznak.
Nekem ez a két termék nagyon bevált.
Ha valakinek hasonló típusú bőre van,bátran merem ajánlani.:)

Ti milyen arctisztítókat használtok?

6 megjegyzés:

  1. Az arcradír nekem is nagyon nagy kedvencem . <33 ha van kedved nézz be a blogomba http://barbbeautys.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is bevált.Tényleg nagyon jó kis arcradír.
      Megnéztem a blogodat.Vannak jó kis ötletek benne.:)

      Törlés
  2. Eddig még nem hallottam róluk, de elég ígéretesnek hangzanak! :) Épp most keresem a megfelelő arctisztítót, de még nem akadtam rá! :)

    Köszönöm, hogy írtál egy ilyen posztot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen,tényleg bátran merem ajánlani.:)
      Nekem nagyon beváltak.:)

      Törlés
  3. Szia!

    Én a nim arclemosót és nim arcradírt vettem meg pár hete a Rossmannban. Még nem volt termékem ebből a márkából, de jókat hallottam a nim termékekről. Az arclemosó volt 999Ft és hozzá adták ingyen az arcradírt, így ennyiért nem hagytam ott. Két termék egy ezresért jó vásár, ha csak egyik jön be, már akkor is jól jártam. Egy új arcradírt mindenképp akartam venni, de a lemosó is jóljön majd idővel ha elfogy a jelenlegi. Még a régi radíromat nyúzom, de ha elfogy jön a nimes.

    VálaszTörlés
  4. Igen a nim is nagyon jó.:)
    Szeretem az ilyen természetes összetételű cuccokat!:)

    VálaszTörlés