2013. június 27., csütörtök

Másik Avon lakk szerzeményem


Ahogy írtam előző bejegyzésemben két lakkot rendeltem az Avontól.
Íme a másik lakk:




Avon seduce me strawberry

Szó szerint igaz a fantázia neve.:)
Engem is elcsábított ez az epres szín!
Nagyon apró pinkes csillámokat tartalmaz.
Aki nem szereti a csillámos lakkokat szerintem annak is tetszene,
mert nem feltűnően csillog,de egy nagyon szép árnyalatot ad
az alap lakk színének.;)



Hasonló tulajdonságokkal rendelkezik ez a lakk mint a Lime változata.
Két rétegben fed és nem volt problémám vele a festésnél.:)


 Három napja tündököl a kezemen és mint látjátok csak minimálisan kopott meg a végein.:)



 Nagyon megvagyok vele elégedve,mind a színt,mind a tartósságot illetően.:)



Ezt a lakkot is feldobtam egy kis Born Prettys matricával.:)


Közelebbi kép a matricáról.

Mi a véleményetek erről a lakkról?
Ugye milyen szép eper színe van?



14 megjegyzés: