2013. június 8., szombat

Köves matricás manikűr



Ezt a manikűrt már elkészítettem egy barátnőmnek,
de sajnos nem fotóztam le.
Gondoltam megmutatom nektek,mert szerintem
nagyon szuper ez a matrica amit nemrég szereztem be.

Az én manim kicsit eltér a már elkészítettől,
mert először egyszínű rózsaszín lakkal festettem meg.




Úgy gondoltam igazán jól nézne ki,ha most a matrica köveit követném
és azokkal a színekkel festeném ki a többi körmöm.


A lilás kőhöz nem igazán találtam hasonló lakkot.
Leginkább ez hasonlított hozzá amit a kis ujjamon láttok.


Lehet valaki túl vadnak találja ezt az összeállítást,
de nekem nagyon tetszik.:)


Olyan vidám nyárias mani lett szerintem.
Nekem már nagyon hiányoznak a nyár színei.
Ezért is készítettem ilyen színesre.


A köves matricáról egy közelebbi kép.;)
Ugye milyen csodás?


Felhasznált lakkok:


-Sally Hansen 414.
-essence 14. best friends
-astor fashion 201.
-claire's v.kék

Ti szeretitek az ilyen teli körmös matricát?
Használtatok már ilyet?


17 megjegyzés:

  1. Hű, ez bámulatos! *.*
    Nagyon klassz lett, olyan szívecskés matricák nekem is kellenek! :$$$ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      A Duna Pláza aluljáró szintjén vettem a Beauty Nails üzletben, Crystal Nail's termék.

      Törlés
  2. ez nálam szerelem elso látásra.
    imádom a matricákat szóval ilyen KELL kategória nálam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen kis édes.:)
      Én is beleszerettem rögtön amikor megláttam.
      De érdekes,mert körmön sokkal jobban mutat mint a csomagolásban.:)
      Nem is gondoltam volna még ki nem próbáltam.:D

      Törlés
  3. Ez de szuper manikűr *-* olyan matrica nekem is kell :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      Akkor hajrá!Leírtam,hol vettem,de lehet neten is rendelni.:)

      Törlés
  4. Gyönyörű lett Angel!! Azt a köves matricát bárhol belehet szerezni? =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      Fentebb írtam,hogy hol lehet kapni.:)

      Törlés

  5. Nagyon jól választottad ki a színeket, tetszik a matrica is :)
    Szerintem a matrica a legpraktikusabb díszítőelem azok számára akiknek nincsen kézügyessége, nekem nagyon sok matricám van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.
      Én akkor szoktam matricát használni,ha épp nincs ötletem,vagy időhiányban vagyok,vagy nagyon tetszik a matrica.
      Amúgy inkább jobban szeretek magam festeni a körmeimre.
      Kreatívabbnak érzem.:)

      Törlés
  6. Szóhoz se jutok, csak ámulok-bámulok! gyönyörű szép *.* Annak a kék lakknak csodás színe van. A matrica meg csak hab a tortán: )

    VálaszTörlés
  7. hűű nagyon jó lett, szupi ez a matrica. :DD

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett! =)
    Külön a matricáról nincs kép? =) Hol lehet ilyet venni? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,szépen.:)
      Fentebb írtam,hogy hol vettem.:)

      Törlés