2013. június 4., kedd

Hétköznapi Körmös Kihívás~4. Díszítőcsík


A negyedik forduló témája a díszítőcsík.
Thimmyke és az én kihívásom az egyszerű hétköznapi manikűrre épül.
Ezt figyelembe véve készítettem el a szolid manimat.




Alapnak egy türkizes lakkot festettem fel két rétegben.



 Majd háromszög alakban Saran Wrap technikával zöld mintát festettem rá.


 Ennek szegélyére ragasztottam a zöld díszítőcsíkot.


 Szerintem egész jól kiemeli egymást a két szín,
de mégis harmonikus.


Két ujjamat díszítettem így,ez még simán hordható szerintem hétköznap.:)

Felhasznált lakkok:
Lovely 429. zöld
Clarie's türkiz

Mi a véleményetek?
Ti hordanátok hétköznap?



4. Díszítőcsík

14 megjegyzés:

  1. Csini mani lett. É sszupi az új design. =) Jó ez a zöld. Kezdem megszeretni ezt a színt. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen!
    Én is egyre jobban kedvelem ezt a zöldet,de körmömön azért nem vállalnám be.:)
    Már azt ami a fejlécen van.
    Bár ki tudja mit hoz a jövő...:D

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett! :) Már mióta keresek egy ilyen színű alapot, mint amit most felkentél! :D

    A design pedig álomszép! :) Gratula, ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj,nagyon kedves vagy!Köszönöm a bókokat!:)

      Törlés
  4. a claire's lakk gyönyörű <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép:) én is alkotgatok mar rá:))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,szépen!
      Kíváncsian várom a te alkotásodat is.:)

      Törlés
  6. Nagyon nagyon jól néz ki, jó ötlet ez a sok zöld! :)

    VálaszTörlés
  7. tetszik csini lett :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, baromi ügyes vagy! nem szoktak a barátnőid felkérni egy-egy mani elkészítésére?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagyon aranyos vagy!:)
      Mondogatták már,többen.:)
      Egy barátnőmnek szoktam csinálni a körmét.:)
      Ő mindig megkér,ha ráér és eljön,hogy csináljam meg neki.:)

      Törlés