2013. június 26., szerda

Born Pretty Store


Nagy meglepetés ért tegnap,amikor átvettem a csomagomat a postán.
Nagyobb csomagra számítottam,rögtön arra gondoltam,
hogy biztos nem jött meg az összes rendelt termékem...

Mikor otthon kicsomagoltam nagy meglepetés ért!
Ajándékot kaptam.:)




Ezt a csodás holo lakkot és egy kis kártyát,
amiben megköszönik a vásárlásaimat.

Mondanom se kell nagyon örültem,
főleg,hogy még nincs egy holo lakkom se.

Nem is tudtam ellenállni,ki kellett próbálnom.;)

A lakk pici 6 ml kiszerelésű.


Az ecsete normál kialakítású és elég pici,
de nagyon jól boldogultam vele.



 Két rétegben szépen fed és rendkívül gyorsan szárad.:)


 Szép fénye van fedő lakk nélkül is,de sajnos azt elfelejtettem lefotózni..


Napsütés hiánya miatt elég nehéz volt lefotóznom az eredeti szép színét.



A holo hatást azért sikerült itt-ott elkapnom.
Miközben lámpafénnyel és vakuval kísérleteztem felváltva.




Nekem nagyon tetszik a színe.
Örülök,hogy ezt a színt kaptam.:)



Végül a szokásos közelebbi kép.:)

Ha szeretnétek ilyen lakkot venni,akkor itt a Born Pretty oldalon megtehetitek.
Most akciósak a holo lakkok.:)

Nektek,hogy teszik ez a lakk?
Van már holografikus lakkotok?

6 megjegyzés:

  1. nem szeretem a holo lakkokat, viszont egyre többet látom mindenkin és kezd picit tetszeni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se volt még,valahogy én sem kedveltem eddig őket,de most nagyon tetszik a körmeimen.:)

      Törlés
  2. Hűű, de baba. =) Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,brutál színe van napfénynél!:)

      Törlés