2013. június 10., hétfő

Hétköznapi Körmös Kihívás~ 5.Cseresznye


Az ötödik forduló állomása a cseresznye inspirált köröm.
Hétköznapi manikűr lévén nem akartam minden ujjamra
cseresznyét pingálni,így ez a mani született.




Két rétegben halvány rózsaszín alapot festettem a körmeimre.


Majd a gyűrűs ujjamat kivéve a kezemben látható
lakkal színátmenetet készítettem.


Ezután következett a cseresznye a gyűrűs ujjamra.


Majd az egészet átlátszó fedő lakkal festettem át.


Itt jött a szívfájdalmam.:(
Tiszta buborék lett a fedőlakk.
Nem jártam még így,de sejtem,hogy a száradásnak
nem hagytam elég időt...
Nézzétek el nekem ezt a kis hibát,de nem volt szívem lemosni.:)


Közelebbi kép a cseriről.:)


Felhasznált lakkok:


-Claire's rózsaszín
-Essence colour3 04 walk in the park
-Astor fash'n 086






5. Cseresznye

26 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett az átmeneted! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú köszi szépen!
      Pedig csak összecsaptam,mert túl snassznak találtam volna a sima rózsaszínt.:)

      Törlés
  2. Nagyon szep.))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett az átmeneted és a cseresznyéd is :)

    VálaszTörlés
  4. A cseresznye....engem megvettél vele! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vidám, imádnivaló kis manikűr ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ez még kivételesen nekem is tetszik,pedig tényleg csak gyorsan összedobtam.:)

      Törlés
  6. Nagyon kis cuki lett az a cseresznye. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Cuki cseri lett,nem is gondoltam,hogy ilyet is tudok.:)

      Törlés
  7. csini lett nagyon!

    VálaszTörlés
  8. Ismét egy remek alkotás *.* nagyon ügyes vagy, tetszik nagyon.

    VálaszTörlés
  9. Úristen!! Nagyon nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyon jóóó lett, tök ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon szép lett! Szeretem a színátmenetes alkotásaidat! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Szeretek színátmenetes manikat készíteni.:)

      Törlés