2013. június 6., csütörtök

Dalszöveges Kihívás ~ 2. "Lehet zöld az ég, és lehet kék a fű"


A kihívás második fordulója,igen elgondolkodtatott.:)
Először nem volt nagyon ötletem,de utána kitaláltam,
hogy mindenképp zöld és kék manit készítek.

Ez lett belőle.:)




 Alapnak a kék lakkot kentem fel.


 Majd mindkét végét ferdén befestettem a zöld lakkal.


 Majd gyorsan ameddig nem száradt meg a lakk,
 vékony ecsettel kihúzogattam a széleit.


 Terveim szerint sikerült,hogy olyan hatása legyen
mintha színátmenet lenne,de élesebbek a kontúrok.


Végül kipróbáltam,milyen lehet ha a zöld lakk másik felével átkenem.
Így kicsit csillogóbb,sejtelmesebb lett.
De nekem az eredeti verzió jobban tetszik.:)

Felhasznált lakkok:

Essence colour 3 /04. Walk in the park/
Essence colour&go /127. I love bad boys/

Szerintetek melyik verzió jobb?
A sima vagy a csillámos?

A többiek munkái:



14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, nekem csillámosan jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyönyörű :O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuperul választottál szineket. Szerintem nagyon szupi lett a manikurod.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:)
      Bár kicsit sötét lett,de a kék legalább jól kiemelkedik.:)

      Törlés
  4. nagyon jó lett. ;) tetszenek a színek. :)

    VálaszTörlés
  5. csini lett =) <3

    VálaszTörlés
  6. Én is ezt a zöld lakkot akartam először használni. :D Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Mivel nem sok zöld lakkom van ez lett.:)

      Törlés
  7. Nagyon szuper lett, tökre tetszik, ügyi vagy!: )

    VálaszTörlés