2014. június 17., kedd

33 DC ~ 10. Flowers


A 10. téma a virágok ebben a kihívásban.


Én úgy döntöttem most nem festeni fogom a mintákat,hanem matricát használok.
Már régen ki akartam próbálni ezt a teljes körmöt fedő vizes matricát,
amit a Born Pretty Store oldalról rendeltem még régebben.

Picit ügyeskedni kell vele,mert hártyaszerű vékony matrica,
de szerencsére nedves ecsettel szépen lehet korrigálni
ha elcsúszik picit a minta mielőtt teljesen megszáradna,odatapadna a körömre.
Sárga és lilás-pink lakk került a körmeimre valamint
a matrica alá fehér lakkot festettem.












Felhasznált lakkok:
-Moyra gel look - 920.
-Moyra gel look - 931.
-Flormar nail enamel - 310.

A felhasznált matrica:

Innen tudjátok megrendelni a terméket,ha tetszik nektek,
valamint 10 % kedvezményt kaptok a vásárlásnál,
ha felhasználjátok az AOB10 kódot.

Tetszik nektek ez a vidám matricás manikűr?

A többiek munkái:



15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett , én is vizes matricákat használtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Én is nagyon szeretem a vizes matricát!:)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a vizes mazrica *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvencem,most is ez van rajtam!:D

      Törlés
  3. nagyon fain ez a matrica.
    fel is írtam magamnak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Jól tetted,tényleg nagyon szép!
      Élőben még szebb!:D

      Törlés
  4. Leesett az állam, nagyon látványos és szuper színkombó!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen feltetted a matricát, én mindig nagyon megszenvedek ezekkel a tele matricákkal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,most próbáltam először,nekem nem volt nehéz,meg ennél áttetsző a háttér,így szerintem szebb,mint a színes hátteres matricák.:)

      Törlés
  6. De jó ez a matrica, szép lett vele a mani! :)

    VálaszTörlés