2014. június 1., vasárnap

Colourful NC ~ 5.Pastel colours




Az ötödik téma a pasztell színek.


Én két színt használtam ehhez a manikűrhöz.
Lilát és türkizt,majd fehér csigás nyomdamintával díszítettem.
Nem sok képet hoztam most nektek,de a lényeg látszik így is remélem.







Felhasznált lakkok:

-Golden Rose Rich color - 103.
-Golden Rose Rich color - 44.

A mintához felhasznált paletta:



Kicsit elvagyok mostanában úszva. :( 
A munkám miatt nem sok időm marad a körömfestésre 
és a blog megszokott sűrűségű bejegyzéseire.

De ígérem ez lassan helyre áll és ismét a megszokott kerékvágásba kerülnek a dolgok.:)

Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a manikűr.

Nézzétek meg a többiek mit alkottak!

A többiek munkái:



31 megjegyzés:

  1. Habár a pasztell színeknek nem vagyok rajongója, ez a mani mégis tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. <3 <3 <3 Ilyet szeretnék most én is a körmömre!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Örülök,hogy ennyire elnyerte a tetszésedet!

      Törlés
  3. Nagyon szép mani! Ez a türkiz GR lakk már régóta várja hogy kipróbáljam, de még nem került sor rá időhiány miatt. Látod, nálam is megritkultak a posztok mostanában, hiába, új munka új körülmények....,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a GR türkiz lakkját!Szerintem próbáld ki amint lesz időd.:)
      Igen sajnos az elmúlt hetekben nekem is kicsit beleszólt a munkabeosztásom a szabadidőmbe,így kevesebb időm jut erre a hobbimra.:(

      Törlés
  4. ez annnnnyira szééép!!! :))

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég, mennyire gyönyörű és kiegyensúlyozott színek van ezeknek a lakkoknak!!! Úgy érzem, régen jártam már a Golden Rose állványnál... :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen szépek?Én is tervezem még egy-két árnyalat megvételét!:D

      Törlés
  6. Nagyon szép lett! Nagyon jó passzolnak a színek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!Örülök,hogy tetszik ez a párosítás.:)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett. Szeretem mindkét színt külön-külön és így együtt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Én a türkizt jobban szeretem,nem vagyok nagy lila párti,de ez az árnyalat tetszik.:)

      Törlés
  8. Nagyon szép lett! Ez a két lakk is egy rétegben fed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.Nekem két réteg kellett,egy rétegben átlátszott a körömvégem.Talán,mert világosabb árnyalatú színek.

      Törlés
  9. Nagyon szép *-* és ezek a lakkok *--* most meg kell őket vennem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszenek és kedvet kaptál a lakkokhoz.:)

      Törlés
  10. Annyira klassz ez a lila- türkiz színkombináció. Eddig valahogy nem mozgattak meg a GR lakkok, ezek után viszont muszáj lesz körbenéznem náluk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Én nagyon szeretem a GR lakkokat.Jól fednek és jó a száradási idejük is.:)

      Törlés
  11. De gyönyörű lett, nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  12. eddig nem értem miért nem láttam ezt a bejegzést
    nagyon szuper lett a nyomdázás és az alaplakk is nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés