2014. június 20., péntek

Born Pretty-TESZT /Színes strasszok/

Ma ismét egy tesztelésre kapott terméket mutatok be nektek,amit a Bon Pretty Store küldött nekem.
A strasszokból négyféle méret található a kis kerek tárcsában,

minden méretből három rekesznyit tartalmaz.
Gyönyörű színben csillognak a kövek.
Egy sötétkék Golden Rose lakkot választottam alapnak
a kövekhez Ági javaslatára,hogy ezen jobban látszódjon
a kövek színessége.

Tudom sokan túlzásnak érzitek majd ezt a manikűrt.
Igen,én is annak gondolom,de mindenképp szerettem volna 
az összes méretű követ bemutatni nektek.:)

A kövek szépek,nem hibásak.
Bár a legnagyobb méret igen extra nagy,de még épp határeset
és elfér a körmeimen,igaz kicsit túlzónak hat.

De nézzétek meg a képeket..












Sajnos rossz fedőlakkot választottam a végén így örültem,hogy nélküle is sok fotót készítettem.
A gyorsan száradó lakk elhomályosította a köveket..:(
Ezen az egy képen meg is mutatom nektek.
Mi ebből a tanulság?
Ne akarj mindig gyorsan jó munkát készíteni.:D















Ha tetszik nektek az a színes strassz innen megtudjátok rendelni:

A termék 4,47$ az ára jelenleg,ingyenes kiszállítással a Bon Pretty Store oldalán.

Használjátok a kódom a 10% kedvezményért!

Valamint itt több terméket elérhettek még,ha kedvet kaptok a vásárláshoz.:)

Remélem tetszik nektek ez az extra köves manikűr ami a  tesztelés 
miatt lett ennyire extravagáns.



30 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, nagyon tetszik a szegecsek elrendezése :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Ezek nem szegecsek,ezek strasszkövek ..:)

      Törlés
  2. Nagyon szép a manikűr! De a lakk jobban tetszik most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Tudom megosztó manikűr a sok kővel,de a bemutatás volt a cél.:)

      Törlés
  3. nagyon szép lett a mani. jó ez a kék lakk,nekem a kövekkel jobban tetszik,ad neki egy pluszt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik!
      Nem kis pluszt ad neki..:D

      Törlés
  4. Nagyon teteszik , szép lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a kék valami gyönyörű és a kövekkel még jobb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      Golden Rose rich color 16. ez a valami.:)

      Törlés
  6. Teljesen beleszerettem ebbe a kompozícióba, tökéletes!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, elegáns lett a mani ezektől a kövektől! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen elrendezted őket és jól mutatnak a sötétkékkel, simán el tudnám ezt a manit képzelni egy elegáns estélyre *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) Örülök,hogy tetszik neked!:)
      Tényleg elegáns,bár én folyton azt lesném mikor pottyan le egy kő..:D

      Törlés
  9. Nagyon szép ez a kék (bár magamon biztos túl sötétnek érezném), és a strasszok elrendezése is nagyon jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igyekeztem szépen elrendezni a strasszokat.:)

      Törlés
  10. Igazán királynői manikűr, nagyon bejövős! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól mutatnak ezzel a kékkel, és az elrendezésük is nagyon jó! :)

    VálaszTörlés