2014. június 21., szombat

Colourful NC ~ 8.Black & White


Az utolsó témához érkeztünk ezzel a kihívással.


Sajnos nem tudtam minden témát elkészíteni,amit gondoltam is.
Az utolsót még éppen időben létrehoztam.

Fekete és fehér témához aktuálisan a két színt festettem alapnak a körmeimre felváltva.
Erre jöttek a nyomdaminták szintén fekete fehérrel.
Sokat nem tudok mesélni erről a manikűrről,nézzétek meg a képeket. ;)










Felhasznált lakkok:

-Flormar nail enamel - 310.
-Miss Sorty Lasting colour - 080.
-Konad fekete,fehér nyomdázó lakk

Felhasznált nyomdapaletta:

-Moyou Pro collection- 02.

Tetszik nektek ez a manikűr?

A többiek munkái:




13 megjegyzés:

  1. Azta, ez baromi jó :D Imádom a manikűrjeid :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj,nagyon kedves vagy. Igazán jó érzés!:) Örülök,hogy tetszenek!

      Törlés
  2. Nagyon ötletes, imádom ezt a fekete-fehér kombót! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. nagyon retró lett,király a fehér és fekete kombó :)

    VálaszTörlés
  4. Már instán néztem, hogy extra jól néz ki *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vagány ez a minta, szerintem fekete-fehérhez lett kitalálva. :D

    VálaszTörlés