2014. június 9., hétfő

ManiCute-Pünkösd


Újra jelentkezünk,mert ismét eltelt két hét.
A mai témánk a Pünkösd,ami pont aktuális is,
mert pont ma van ennek az ünnepnek a napja.


Erre a témára a főképünkön lévő pünkösdi rózsa ihletett meg.
Próbáltam hasonló színű manikűrt létrehozni.
A Golden Rose rózsaszín lakkját használtam alapnak a körmeimen,
majd erre jött a flormar Mirror lilás-rózsaszínes lakkja nyomdázva.

Nem pont ugyanazt a színt találtam el mint a képen látni,
de a nyomda virágos mintája szerintem elég jól megközelíti.
Valamint több árnyalatban is találkozhatunk ezzel a virággal,
ezért szerintem elég jó kis párosítást hoztam össze.

















Felhasznált lakkok:

-Golden Rose Rich color - 69.
-Flormar Mirror - MR02.

A mintához használt paletta:
-Moyou - Pro collection 08.

Szerintem jó kis pünkösdi rózsás mani sikerült a végére.:)
Nektek tetszik?

Nézzétek meg a többiek munkáit is.

A többiek munkái:






16 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon szép O.O Megtaníthatnál nyomdázni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:)
      Megtanítalak szívesen,de a nyomdázás szerintem a jó kellékeken múlik és akkor igazán nem nehéz szép mintákat létrehozni.:)

      Törlés
  2. nagyon tetszenek a mani színei. *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!Örülök,hogy tetszenek a színek!:)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, igazán jó párosítás! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik, szépek a színek és a minta is :)

    VálaszTörlés
  5. Szép és abszolút hordható manikűr. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis cukika lett. :) Szép ez a két lakk nagyon. :)

    VálaszTörlés