2014. június 16., hétfő

Pet'la Nyomdalamez TESZT


Én is azon szerencsések közé tartozom akik tesztelhetik a Pet'la Plate terméket,
az első magyar nyomdalemezt.


Bevallom őszintén nem volt könnyű dolgom.
Rendkívül jól előállított mély minták találhatóak a lemezen.
Talán ez okozott számomra egy kis problémát,
mivel elég erősen és többször kell a felfestett lakkot lehúzni a lemezekről.
Persze erre utólag jöttem rá,már a második próbálkozás alkalmával.

Mindenféleképp megmutatom nektek mindkét manikűrömet,amit készítettem.
Szerintem hasznos lehet más számára is.
Sajnos nem lettek igazán élesek a körvonalak ezen a manikűrön,
de ez mindenképp az én hibám,vagyis még ismerkednem kell a lemezzel.:)







Felhasznált lakkok:
-Konad piros nyomdázó lakk
-Flormar nail enamel - 310.

Második próbálkozásomnál nagyon boldog voltam mikor felfedeztem,
hogy a moyra holo lakkjával is nagyon jól lehet nyomdázni.
Mivel mélyek a minták elegendő lakkot vesznek fel és jól látható a körömre felvíve.

Itt is a fehér konad nyomdázó lakk nem igazán jól szerepelt,
de a gyűrűs ujjamon lévő hologramos minta már sokkal szebb lett.










 Felhasznált lakkok:
-Folormar nail enamel - 310.
-Moyra holographic - 255.
-Konad fehér nyomdázó lakk


Remélem elnézitek a kis hibákat amit vétettem,de úgy éreztem
hasznos,ha mindenképp leírom a tapasztalataimat.
Ígérem mindenképp tovább tesztelem a lemezeket és
amint jobban megy vele a manikűr készítés megmutatom nektek majd.
Nekem nagyon tetszenek a minták,bár egy-két motívumnál sajnálom,
hogy nem picit kisebb a minta,hogy egészében felférjen a körmömre.

Ti próbáltátok már ezeket a lemezeket?
Nektek mi a tapasztalatok?

Ha szeretnétek ti is kipróbálni ezeket a lemezeket Itt tudjátok megrendelni!





6 megjegyzés:

  1. Köszönöm a részletes leírást, mert alapjáraton én például képeken nem látom, hogy a minták nagyobbak lennének egy-egy körömfelületnél.
    A második nyomdázásod nagyon szép lett, illik is hozzád :)
    Viszont látszik, hogy tényleg jó mélyek lehetnek a minták, és maradéktalanul fel lehet nyomdázni a körömre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a minták nagyon jó mélyek,nincs is semmi baj a palettával!:)
      Nekem kell még ismerkednem vele.:)

      Törlés
  2. nekem nem volt gondom a nyomapalettával,nem tudom milyen nyomdázópárnát használsz,a szilikonos maradéktalanul felveszi a mintát,felvitelkor nem is torzít.
    szerintem jobb ha egy minta mély mint semmilyen.pl. számomra az essence és a BP értékelhetetlen. :D

    tegnap én is nyomdáztam ezzel a palettával-lassan kiteszem a blogra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet igazad lesz,hogy a nyomdapárna nagyon puha és ez volt a gond,ezért maszatolódtak el a minták,na majd kipróbálom másikkal!:D

      Törlés
  3. Nekem az első tetszik nagyon. :3 Pedig nem vagyok egy népi motívum fan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én sem,de úgy gondoltam jól mutatna fehér alapon pirossal,de még kísérletezni kell a lemezzel,hogy szépek legyenek a minták.:) Kicsit küzdős nekem ez most,mert nem vagyok hozzászokva ehhez a mély mintákhoz.:)

      Törlés