2014. június 3., kedd

33 DC ~ 8. Chevrons


A kihívás mai témája a Chevrons manikűr.


Egy kicsit elgondolkodtatott,milyen manikűrt is fed ez a téma.
Majd mikor rákerestem...áááá nem is tudtam,hogy így hívják ezeket a mintákat.:D
Én most ezt a fajtát választottam,ahol lefelé mutató nyilak,
háromszögek kombinációjából áll a manikűr mintája.
Alapnak fehér lakkot használtam,majd sablon segítségével
készítettem el a mintákat.










Felhasznált lakkok:
-Flormar nail enamel- 310. 
-Pupa Lasting color - 745.Pearly Light Blue
-Pupa Lasting color - 724. Kelly Green
-Pupa Lasting color - 220.Candy pink 

Szeretitek az ilyen mintákat a manikűrön?
Szerintem nagyon mutatós.:)


A többiek munkái:



18 megjegyzés:

  1. nagyon jól néz ki! :) szép színeket válogattál :)

    VálaszTörlés
  2. Ez durván jól néz ki O.O azok a Pupa lakkok meg wow O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) Na igen azok a pupa lakkok.. :D

      Törlés
  3. nagyon szuper lett. igazi nyári vidám mani.
    megy ez neked :) :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett ezekkel az üde színekkel :)

    VálaszTörlés
  5. Isteniek ezek a színek! Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom, és egy ilyen színű és mintájú szoknyát is szívesen viselnék :-)

    VálaszTörlés