2014. június 22., vasárnap

Color club ~ 995. Cosmic fate


Első kiszemeltem a color club lakkok közül a cosmic fate lett.


Csodás ez a lakk,nem tudok mást mondani rá!
Két rétegben tökéletesen fed és nem problémás a felvitele a körmökre,
mint azt a Moyra holograpic lakkoknál tapasztaltam.
Normál száradási ideje van és fedőlakk nélkül is szép fényes.

Ami még érdekesség a lakknál,
hogy napfény nélkül is látszik a holo hatása.

Vigyázat rengeteg kép következik.. ;)


















Úgy gondoltam egy kis díszítést is igényel,bár önmagában is csodálatos..
Born Pretty vizes matricákkal díszítettem ami szerintem igazán passzol a lakkhoz.
Nem takarja el a szépségét,de mégis ad neki egy kis pluszt.













A díszítéshez használt matrica:


Ezt a matricát itt tudjátok megvásárolni a Born Pretty Store oldalán.:
http://www.bornprettystore.com/4pcs-nail-water-decals-stickers-black-star-ripple-leopard-wheel-patterns-p-5627.html

A matrica még 3 ekkora részt tartalmaz más mintákkal.

Szerintem nagyon megéri megvenni,most 1,99$ az ára.
Használjátok az A0B10 kódot 10% kedvezményért!:)

De,hogy témánál maradjak..
Tetszik nektek ez a lakk a matricákkal?


16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lakk, káprázatos, mintával meg annyira elegáns mani! :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Találó kifejezés rá!:)

      Törlés
    2. Megkérdezhetem,hogy milyen árban vannak?:) Mindenképp szeretnék majd rendelni belőle (ha végre rábukkanok, hogy hol is lehet :D )

      Törlés
  3. A Color Club lakkok az egyik legholosabbak a kategóriában. :)
    Bár nekem ez nagyon őszies.

    VálaszTörlés
  4. Jahajj, most a szívemhez kaptam! Ne mutassatok nekem lécci több Color Club holo csodát, mert félek, hogy naaaagy vásárlás lesz ennek a vége! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép. (viszont hiányolom alóla az aqua base-t.)
    matricával nagyon tetszik,szerintem simán hordható ez a lakk nyáron is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik!
      Én is hiányolom az aqua base-t,valaki küldhetne egyet!:D
      Örülök,hogy tetszik neked.:)

      Törlés
  6. Ez egy igazi holo-csoda! *.* Oda meg vissza vagyok érte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.:)Szerintem is csodás!

      Törlés
  7. A lakk is és a matrica is csodás! :)

    VálaszTörlés