2014. június 11., szerda

Born Pretty-TESZT /Színes szegecsek/


Ma ismét egy tesztelésre kapott köröm díszítőt mutatok be nektek.


A színes szegecseket a Born Pretty küldte nekem tesztelésre.
Már mikor csak a képeken nézegettem,akkor megtetszett a sok színűsége.
Sokféleképp lehet variálni és nagyon szépen csillognak,
nem találtam hibásat közöttük.
Jól kidolgozott termékek.


Itt láthatjátok mennyiféle szín található benne,
kicsi kerek és nagyobb szögletes alakban.
Ha tetszik nektek a termék innen megtudjátok rendelni:
http://www.bornprettystore.com/2mm3mm-mini-cute-square-round-stud-acrylic-nail-decoration-1box-p-14482.html 
Jelenleg 5.15 $ az ára,viszont a szállítás ingyenes a Born Pretty Store oldalán.

Nézzétek én milyen manikűrt alkottam velük.
Minden körmömre különböző színű Golden Rose lakkot festettem,
majd felváltva középre egy sorban tettem fel a szegecseket.
Minden színt nem használtam itt fel,de sok ötletem van még
a felhasználásukkal kapcsolatban.:)


















Kicsit sok képet hoztam,de nekem nagyon tetszett minden amit fotóztam.
Nem tudtam választani.:)

Felhasznált lakkok:
-Golden Rose Rich Color
Balról jobbra a színek:
70;44;68;69;50

Ha több terméket is szeretnétek körömdíszítéshez beszerezni,
akkor érdemes itt is körül néznetek.

http://www.bornprettystore.com/nail-c-268.html

Valamint vásárlásnál 10% kedvezményt kaphattok a AOB10 kód használatával!

Remélem elnyerte tetszéseteket ez a termék
és tetszik nektek a manikűr amit alkottam vele.;)




21 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek. :) Igazi nyári manit alkottál velük. :)

    VálaszTörlés
  2. fu ezek a lakkok nagyon szépek. a szegecsek is nagyon tetszenek!!! de a lakkok jobban!!

    VálaszTörlés
  3. A lakkok csodásak, és a szegecsek nagyon jól mutatnak rajta :)

    VálaszTörlés
  4. De szépek ezek a lakkok, jól is mutatnak együtt és a szegecsekkel, nagyon nyárias mani lett :)

    VálaszTörlés
  5. Úúúú, nagyon tetszik! (Csak egy kérdés, a hüvelykujjadon a középső szegecsből nem dupla van véletlenül? :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Most,hogy mondod...
      Nem is vettem észre,hogy összeragadtak :D
      Elég kis vékony lapos szegecsek,ami jó,mert jól fennmaradnak a körmön.:)

      Törlés
  6. Szupi lett! Nagyon oda vagyok mostanában a szegecsekért, talán 2 hete próbáltam ki először a hónapok óta megrendelt szegecseimet, de azóta csak azon gondolkodom hogy lehetne még felhasználni díszítésre... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Én is nagyon sok ötletet tartogatok még magamban,csak lenne időm megcsinálni őket :D

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, de engem elsősorban a lakkok fedése érdekelne :) elég 1-2 réteget használni? Még nincs GR lakkom, csak azért kérdezem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem ezeket a GR lakkokat! Nekem 2 rétegben nagyon jól fedtek!:)

      Törlés
  8. gyönyörű mani és csodásak a szegecsek is, de ennyiért egy kicsit drágállom. pedig ha olcsóbb lenne tuti elgondolkodnék a megvételén... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olcsó,de gondolj bele milyen sok manit lehet vele készíteni:D Sokáig elég és ha használod a kódomat még 10% lejön az árából.;)

      Törlés
  9. Gyönyörű mani, mint mindig :-) Jók ezek a szegecsek, mennyi szín! Ellenék velük mindenféle kombóban, úgy érzem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy!:) Köszönöm!
      Tényleg nagyon jó,hogy ennyi szín van.Több variációra lehetőség!

      Törlés