2014. június 25., szerda

H.GY.M.27./Heti Gyors Manikűr/Türkiz-Virág-Holo


Tudom,tudom megint egy türkiz manikűr... :D


Valahogy mániákusan vonzódom mostanában a türkiz színhez.
Remélem nem unjátok még.:)

Ma egy félig skittle manikűrt hoztam nektek.
Itt nem minden körmömön van más lakk vagy más minta,
de két körmömön eltérő a lakkozás.
Szeretem ezt a manikűr fajtát,mert nem unalmas egyszínű simán felkent mani.
Persze annak is megvan a maga szépsége,főleg ha egy gyönyörű lakkal van festve.

Három ujjamra a Golden Rose egyik kedvenc színemet kentem fel.
A gyűrűs ujjamra Color Club Angel  Kiss lakkja került.
A középsőre pedig fehér alapra türkiz virág minta és egy kis csillámos fedő.













Felhasznált lakkok:

-Golden Rose Rich color - 44.
-Color Club - Angel Kiss 981.
-Dashica nyomdázó lakk - türkiz
-Flormar nail enamel - 310.

Felhasznált paletta:


Moyou Pro collection-02.

Szeretitek az ilyen típusú manikűröket?



12 megjegyzés:

  1. Még mindig iszonyatosan tetszik ez a GR lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki.Akkor nem baj,hogy megint ezt hoztam..:)

      Törlés
  2. Meseszép ez a GR lakk :D tőlem jöhetnek a türkiz manik, nekem is egyfolytában ez van a körmeimen, vagy egy világosabb árnyalata :P

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem csak én égek türkiz lázban...:)

      Törlés
  3. szép a türkiz lakk,nekem nyomdázva kicsit sok. szerintem simán a gr és a holo megtette volna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is szeretem ezt a lakkot!:)
      Csodálkozom,pedig neked a nyomdázás mindig bejön általában.:D

      Törlés
  4. Brutális ez a türkiz Gr lakk, az tuti! :)

    VálaszTörlés
  5. Húú, ez a nyomda nagyon jó, és nagyon jól mutatnak együtt! :)

    VálaszTörlés