2014. június 27., péntek

Nyári Körmös Kihívás



Úgy gondoltam én is készítek egy nyári kihívás sorozatot.


Mivel most csak egy kihívás van amivel hetente egyszer kedden jelenkezem,
valamint a ManiCute kéthetente hétfőnként.

Ez a kihívás amit szerkesztettem heti két manikűr elkészítését jelenti.
Szerdai és szombati dátumokkal.
Nagyon szeretném végre ezt folyamatosan megjelentetni,
mert sajnos ez mostanában nem mindig valósult meg.

Ha tetszenek nektek a témák,örömmel veszem,ha csatlakoztok hozzám.:)

Nem kötelező minden témát elkészíteni,ha erre nincs időtök.
Annak is örülni fogok,ha egy-egy témához készítetek manikűrt majd.

Egy kérésem lenne,ha valaki ért az inLinkz kezeléséhez jelentkezzen,
mert szeretnék kódokat a témákhoz,de sajnos én még nem csináltam ilyet.

Várom a jelentkezéseteket,ha kedvet kaptatok ehhez a kihívás sorozathoz! ;)


30 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, szívesen csatlakoznék (de az inLinkz kódokhoz sajnos én sem értek... :D) (:

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen jelentkeznék néhány témára , sajnos én sem értek az inLinkz kódokhoz .

    VálaszTörlés
  3. Engem is érdekel a kihívás. A link gyártáshoz kicsit értek, viszont ez Thimmyke asztala, nemek rengeteget segített! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is nagyon örülök.:) Igen lehet Thimmykét fogom megkérdezni..:)

      Törlés
  4. Én is csatlakoznék! Szupi kihívás! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is szívesen csatlakozom, de lehet minden téma nem jön össze...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,hogy te is csatlakozol! Nem gond,ha nem minden téma jön össze!:)

      Törlés
  6. Nem mondom, hogy mindet meg fogom tudni csinálni, de egy-két témát biztosan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze nem megkötés,hogy végig kell csinálni a témákat!
      Én örülök,hogy tetszik neked és részt veszel benne!:)

      Törlés
  7. Én is csatlakozom pár témához :)

    VálaszTörlés
  8. egy-két témánál lehet, hogy becsatlakoznék én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj,neked is nagyon örülök,persze gyere nyugodtan!:)

      Törlés
  9. Én is csatlakozom de nem minden témához csak egy-egyhez *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,gyere téged is szívesen látlak!:)
      Igazából bárki jöhet én csak örülök,hogy tetszik nektek!:D

      Törlés
  10. Jövök én is pár témához mindenképpen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Örülök,hogy te is kedvet kaptál!:D

      Törlés
  11. Válaszok
    1. De jó! Neked is örülök,természetesen!:)
      Nem gondoltam,hogy ilyen sokan jöttök majd!:)

      Törlés
    2. Köszönöm! :) Igyekeztem érdekes,de azért nem nehezen elkészíthető témákat betenni.
      Valamint nem annyira kötötteket.:)

      Törlés
  12. Én is jövök, inlinkz.com-ra kell beregisztrálni és a Create a new linkup funkcióra kattintani, beírni a kihívás címét - ha akarsz más szöveget akkor azt is lehet - majd alul megnyomod a narancssárga creat a new linkup gombot és utána megjelenik a link, amit be kell másolni a bejegyzésbe, de innen már tudod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót!:D Közben Thimmykét megkerestem és segített!
      Örülök,hogy te is velem /velünk/ tartasz! :D

      Törlés
  13. szia! én is szeretnék csatlakozni :) lehet nem mindre lesz időm, de nagyon tetszenek a témák!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak most látom,hogy írtál..:( Örülök,hogy te is csatlakozol majd!:)

      Törlés