2013. május 4., szombat

52 Week Nail Challenge~ 18. neon/világos


Kicsit bajban voltam ennél a kihívásnál,mert nem igazán van neon lakkom.
Pontosabban kettőt neveznék annak.
Egy pinket és egy narancssárgát.
Én az utóbbinál maradtam.:)

Íme az alkotásom:




Két rétegben kentem fel a narancs lakkot.
Gondoltam kell valami minta,mert nagyon snassznak véltem
csak úgy magában ezt a színt.


A feketét jónak láttam erre a célra.:)


Közelebbi kép a mintáról.
Nem gondoltam,hogy ilyet is tudok..:D


Végre kezdek megbarátkozni az ecsetekkel.
Amit a képen láttok a kezemben azzal az
ecsettel sikerült megalkotnom a mintát.

Felhasznált lakkok:

 -Manhattan Freaky Friday 34K
 -miss sporty 080 fekete

Mit szóltok?
Végre alakul az ecset kezelésem.:)

Megjegyzem sajnálom,hogy nagyon kevesen csináljuk már ezt a kihívást.:(
A többiek munkái:

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a micimackóból tigris jutott eszembe, nagyon ötletes. és tetszik, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, ügyes vagy, a körömformád pedig továbbra is kedvenc :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukiiii lett :) nekem is egyből tigris jutott eszembe :)
    Hogy tudtad ilyen szépre csinálni a csíkot? Nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)
      Na azt ne kérdezd,hogy sikerült.:)
      Én is csodálkoztam,hogy ilyen jók lettek a csíkok,de szerintem a lakktól is függ.
      Rájöttem,ha nagyon sűrű nem lehet vele olyan szépen festeni.
      Talán ez a titka..:)

      Törlés