2013. május 27., hétfő

52 Week Nail Challenge~ 22. Étel inspirált


Az az igazság,hogy nagy fejtörést okozott ez a kihívás.:)
Nem szerettem volna a megszokott muffinos 
vagy epres manikűrt csinálni.

Hát ezt sikerült alkotni.:




 Alapnak szürke lakkot vittem fel.
Gondoltam ezen jobban érvényesülnek majd a minták.


 Komplett reggeli festem a körmeimre.:)


Remélem felismerhetőek.:)

Közelebbről a körmeim:


A mutató ujjamra egy bagettet pingáltam.
Kisebb nagyobb sikerekkel.

A középső ujjamon egy tükörtojás virít.:)
Szerintem ez sikerült a legjobban.

Gyűrűs ujjamra két paradicsom került.

Végül pedig a kis ujjamra hagymát festettem.

Ugye mondtam,hogy egy komplett reggeli.:)

Felhasznált lakkok:
Kivételesen nem részletezem,mert elég sokat használtam fel.

Nektek,hogy tetszik?
Elég egyedire sikeredett.:D

A többiek munkái:



16 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!! Szép az alap lakk is!!
    Az a tojás és a paradicsom =) cukik :)

    VálaszTörlés
  2. Hát nem egy mindennapi köröm. :D Nagyon jól néz ki, szépen megfestetted. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem az.:)
      Nem hiszed el,de nem is volt nehéz,azt hittem majd elrontom nagyon.:)

      Törlés
  3. tök jó lett, a hagymácskák meg a paradicsomok a kedvenceim. :3 :D

    VálaszTörlés
  4. Az a tükörtojás nagyon tetszik: D az ötlet szuper meg a kivitelezés is.

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon bejön, a tükörtojást szerintem fogom viselni is, vidám, és amúgy is szeretem :-D

    VálaszTörlés