2013. május 19., vasárnap

Rimmel kontra Avon

Mivel djkaty kérte,hogy hasonlítsam össze ezt a két lakkot
elkészítettem a tesztet.:)


Közben rájöttem,hogy van még egy hasonló színű lakkom
 ezért azt is közéjük vettem.





Összehasonlított lakkok:

-AVON coral reef

-Rimmel 313 Cocktail Passion
-AVON colortrend Bikini


Egy rétegben festettem első körben a lakkokat.
Balról: AVON coral-Rimmel Cocktail-AVON Bikini

Már az első rétegnél látszik,hogy a Rimmel milyen szépen fed..
Az Avon coral lemaradva a Bikini meg borzalmas csíkos...:(


Második rétegben az Avon Coral kb. ott tart ahol a Rimmel egy rétegben a Bikini meg hát....
Nagyon híg és csíkoz még második rétegnél is.
A Rimmel meg már szépen,teljesen fed.

Végül a harmadik réteg.
A Rimmelre nem kentem fel még egy réteget azon csak kettő van.
Az AVON coral most fed már szépen,a Bikinire elférne még egy,
de túlzásnak tartom a négy réteget.

Fedőlakk nincs egyiken sem.
Szerintem itt is a Rimmel viszi a pálmát.

Színben meg nagyon hasonlóak..
A Rimmel picit mélyebb koral szín szerintem,de mindnek szép a színe.


Nektek mi a véleményetek?
Meg van valamelyik lakkotok?







16 megjegyzés:

  1. A Rimmel a legmeggyőzőbb és a legszebb is! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye ugye.:)Reméltem,hogy nem csalódom az új lakkjukban sem ,mert a Lycra Pro lakkjaikat is nagyon szeretem.:)

      Törlés
  2. Nekem megvan a Coral Reef, szeretem, de most felpiszkáltad a fantáziámat a Rimmel lakkal :) A Color Trend lakkokban egyre inkább csalódom, nekem a három új pasztellszín van meg, azok is csíkoznak, és még három rétegben sem fednek rendesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nagyon jó minőség tényleg.Álom vele festeni.:)

      Törlés
  3. nagyon gyönyörűű tetszik!!!
    Rimmel a legjobb, de azért ha ingyen adnák a többit akkor kellene :)
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ingyen nem sok mindent kap az ember manapság..:(

      Törlés
    2. Tudom, ezt arra értettem hogy a Rimmel a legjobb szerintem, a többit nem venném meg.
      De ha sértő volt akkor, bocsi.

      Törlés
    3. Dehogy is,nem éreztem sértőnek.
      Tudom,hogy az Avonra gondoltál...:)
      A color trend lakkokról már hallottam,hogy nem annyira jó minőségűek.
      Ezért is csak egyet vettem próbának.:)

      Törlés
  4. Nagyon szép mind. =) De azért látszik hogy a Rimmel minőség, hogy 1 rétegben is majdnem tökéletes a fedése... Vagy legalábbis sokkal jobb, mint a másik kettőé... =)

    VálaszTörlés
  5. Ingyen??? :-D en fizetnek érte ha itt lenbe
    Nagyon szép a rimmel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi én is beleszerettem,mondjuk nem az olcsó kategória,de megéri a pénzt.:)

      Törlés
  6. A Rimmel valóban nagyon szépen fed, és ez a szín a kedvenceim közé tartozik *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam már már mániákus ez a szín vonzalom.:)

      Törlés
  7. Na, kíváncsi vagyok a Rimmelekre, ezt a színt nem veszem meg, mert nagyon hasonlít a Coral Reefre, de abból nekem két réteg is elég, szóval ez tényleg meggyőző minőség a Rimmeltől. Köszönöm szépen a tesztet <3

    VálaszTörlés