2013. május 18., szombat

DIY

Még nagyon új nekem ez a téma.
Ez az első ilyen bejegyzésem.
Kérték tőlem,így gondoltam belevágok.:)


A témám egy régi megunt hajcsat átalakítása.




Vegyünk egy régi megunt csatot.Jelen esetben én ezt választottam.
Nem tetszik a színe és mivel vörös lettem időközben nem is mutat jól a hajamban..

Egy ötlettől vezérelve egyszerűen lefestettem lakkal.


Mivel nem sima a csat felülete,első körben lefestettem a 
kidomborodó részeket egy, majd két rétegben.



Úgy terveztem,hogy a kockák más színűek lesznek,de végül mást találtam ki.:)
Így azokat is lefestettem egy és két rétegben.


A kockákat csillámos lakkal díszítettem.

 Majd az egészre áttetsző fedőlakkot  kentem,
hogy szép egyenletes legyen a felülete.:)


Felhasznált kellékek.:

Egy régi csat.

Jelen esetben astor FASH'N STUDIO 122. lakk.
/Jó kis gyümi illata volt festéskor:)/

Díszítéshez H&M csillámos lakk.

Áttetsző fedőlakk.

Tehát lehet egy menetben is készíteni.
Az egész csatot 2 rétegben lefestjük,
minden rétegnél megvárjuk még teljesen meg nem szárad!
Utána jöhet a csillámos lakk,majd a fedőlakk és tadammm!:)

Így néz ki a hajamban.;)







Mi a véleményetek?
Ugye jobb lett így a hajcsatom?;)



16 megjegyzés:

  1. ezerszer szebb így! ;)
    használd sokszor, remekül megy a hajd színéhez! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Én is meglepődtem milyen jó színe lett:)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, és tényleg nagyon jól áll a hajad színéhez :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, sokkal jobb így ^^

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is ezerszer szebb igy
    És milyen jó ötlet
    Még sok ilyen posztot.

    VálaszTörlés
  5. Egyszerű, olcsó és praktikus egyszerre. Szeretem az ilyen jó kis ötleteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Arra törekedtem én is,hogy ne legyen túl költséges és könnyen el lehessen készíteni.:)

      Törlés
  6. nagyon jó lett így a csatt!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassz lett, jobb sokkal mint eredetileg volt. Nagyon illik a hajszínedhez!

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon klassz! :D Szép lett nagyon, ezerszer jobb, mint az eredeti változat! :)

    VálaszTörlés
  9. Tényleg jobb lett így, ez a szín pedig amúgy is kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Én is szeretem ez a színt,azért választottam,meg jól megy a vörös hajamhoz.:)

      Törlés