2013. május 8., szerda

Kis pihenő

Az van,hogy kb. most ebben az állapotban vagyok:





Már egy pár napja tüneteket produkálok.
Fáj a torkom ,rossz a közérzetem..stb.
De most jutottam a csúcspontra és hát
dolgozni meg mellette körmöt alkotni így elég nehézkes.:(
De kúrálom magam és nagyon remélem,hogy 
hétvégére jobb lesz a helyzet.

Én maximálisan rajta vagyok!

Tehát nem tűntem el csak regenerálódom.:)

Sok tervem van úgyhogy utána majd jön az áradat.
Addig is elnézéseteket kérem,de pár napig nem biztos,
hogy lesz erőm alkotni a blogomon...:(


16 megjegyzés:

  1. Jobbulást♡
    Nálam ma ütött be a kaput. Alig lélegzek. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igyekszem.:)
      Már pár napja küzdök,de ma ez a brutális váltott orr folyás,dugulás kicsit elvette az erőmet.
      Holnap nem is tudom,hogy birok melózni majd.:(
      Jobbulást neked is! <3

      Törlés
    2. Én ma rosszabbul vagyok mint tegnap....
      Remélem jobban vagy♡

      Törlés
    3. Kicsit jobb a helyzet,de még nem tökéletes.:)
      Nálam tegnap volt a csúcspont.
      Innen már csak jobb lehet.
      Sajnálom.:(
      Gyógyítgasd magad és pihenj sokat az jót tesz!:)

      Törlés
  2. Jobbulást @-,-'-,- (ez egy virtuális virág ám :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon kedves vagy!:)Köszönöm.Felismertem ám!:D

      Törlés