2013. május 26., vasárnap

Legújabb szerzemények


Ezeket a kis szépségeket a nyugati aluljáróban vettem,kiárusítás volt belőlük.:)
Nagyon sok szép lakk volt nagyon nehezen tudtam választani.
250-380 ft volt minden lakk.






Egyenként a lakkok:

B.O 
Soha nem hallottam még erről a márkáról,
de gyönyörű csillámos fedő lakk.
Kis kék csillámok szívecskékkel vegyítve..)

Ugye milyen kis cukik?


Pink Butterfly rózsaszín lakk,ezüst csillámokkal,
valamint hatszögletű csillámokkal.

Egy rétegben festve.


Rose Nail pink lakk lilás árnyalattal.


Rose Nail türkiz lakk.


Szintén Rose Nail fehér lakk.
Mert ugye a fehér lakk mindig jól jön.:)



 Végül a Duna pláza aluljáró szintjén vettem ezeket az akril díszítő lakkokat.
Kíváncsi voltam már rég,hogy milyen ezekkel manit készíteni.


Ismét gyarapodott a készletem.
Jöhetnek majd a tesztek és a jó kis manik.:)

Nektek melyik szerzeményem keltette fel az érdeklődéseteket?




23 megjegyzés:

  1. A B.O nagyon tetszik, de a kedvenc a Butterfly egyértelműen! :)

    VálaszTörlés
  2. A BO és a Butterfly egyszerűen szerelem! Ilyenkor mindig úgy elkeseredek, mert nálunk ilyen csodaszép olcsó lakkok nem kaphatóak. :-(((( Vagy esetleg tud valaki egy szuper lelőhelyet Debrecenben? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örültem,mikor megláttam,milyen jó árakban vannak.:)

      Törlés
  3. A kék csillámos az nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?Nagyon megtetszett,nem tudtam ott hagyni.:)

      Törlés
  4. a kék csillámos szívecskékkel irtó cuki. *-*

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik nagyon szép, de a Butterfly tetszik a legjobban : )

    VálaszTörlés
  6. kék csillámos és a Butterfly tetszik a legjobban!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik egyforma ízlése van itt az embereknek.:)

      Törlés
  7. A butterfly csúcsszuper. =) De a Rose nail lakkoknak is szép színe van.=)

    VálaszTörlés
  8. A BO lakk és a RN lakkokkal látnék szívesen valami manit, meg a diszítőecsetes lakk is érdekel hogy teljesít: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajta vagyok,de majd hétvége felé lesz több időm,de igérem lesz velük mani.:)

      Törlés
  9. Engem a Rose Nails lakkok érdekelnének első sorban. :)

    VálaszTörlés
  10. Az a szívecskés-csillámos, ajjaj... Gyönyörű :-) Írtam e-mailt, mintenképpen nézd meg :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:)Igen olvastam,még egyszer köszönöm,hogy szóltál!:)

      Törlés
  11. Nagyon szép mind! a B.O. nagyon tetszik,ahogy a Butterfly is. sajnálom, hogy nálunk már nem kapható Butterfly lakk. :(

    VálaszTörlés