2013. május 21., kedd

Hétköznapi Körmös Kihívás~2. Köves,strasszos


Elérkeztünk a 2. kihíváshoz amit Thimmykével indítottam.:)
A hét témája a köves,strasszos hétköznapi módra.

Én ezt alkottam:




Színes francia manikűrt festettem.


 A határvonalat csillogó díszítő lakkal húztam ki.


A pink csíkok közepébe egy-egy kis kövecsék tettem.


A gyűrűs ujjamra középre egy kis rózsaszín masni,
két szélére pedig a többi ujjamon lévő kövecskét tettem.


Közelebbi kép a maniról.;)

Felhasznált lakkok:

essence colour3 02. SHOPPING TRIP IN SOHO
essence díszítő lakk

Nekem ez még simán belefér a hétköznapi köröm kategóriába.
Szerintetek?


2. Köves, strasszos:


25 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett a tiéd is :) szép és egyszerű és a kövek elhelyezése is tetszik :) Hát az enyém nem hétköznapi, :) de direkt nem :) szép napot neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen.:)
      Az enyém direkt ilyen,mert ez a lényege a kihívásnak..:)
      Nekem ez az egyszerű hétköznapi.:D
      De mindenkinek más..:)

      Törlés
    2. Igen am. jaja, de am. elárulom, lemostam szal nekem se hétköznapi, mert a munkámból kifolyólag nem lehet lakk a kezemen, csak átlátszó.

      Törlés
    3. :) Na igen sok helyen nem engedik meg az extra körmöket.:)
      Nekem lehetne,de nem szeretem hétköznap a túl extrát.:)

      Törlés
  2. jaj nekem ez nagyon tetszik
    tökéletes mindenhogy :)

    VálaszTörlés
  3. De jól néz ki;) en kis masnit akartam rá rakni, de meg nem érkezett meg a rendelésem:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)Biztos lesz majd még mire rátenned,ha megjön.:)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűű lett, annyira széép *.*

    VálaszTörlés
  6. szuper! fenomenális! egyszerűen nagyszerű!! <3 egyik kedvenc mani tőled! ;))

    VálaszTörlés
  7. Csini lett! Először én is ilyesmiben gondolkodtam, de aztán teljesen más lett a vége. :D

    VálaszTörlés
  8. Köszi.:)Már nagyon kíváncsi vagyok a tiedre is.:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon tetszik és nagyon szép a kivitelezése is! Ha egyszer megnőnek a körmeim, tuti kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  10. A gyűrűsujjadon számomra már kicsit sok a kő, de a többi nagyon-nagyon tetszik! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) A gyűrűs ujjamn egy masni van középen és mellette két kő.:)

      Törlés