2013. május 21., kedd

H.GY.M. 3./Heti Gyors Manikűr/


Múlt héten nem jelentkeztem ezzel a bejegyzés sorozatommal.
Nos ennek az az oka,hogy itthon voltam szabin
és majd mindennap más körmöm volt.
Nem épp hétköznapi,mert a blogra készítettem
előre a bejegyzéseimhez a körmöket.

Viszont most már dolgozni megyek és fel kellett
dobnom valami gyors manit.:)

Ez lett belőle:



Biztos ti is voltatok már úgy,hogy nem volt ötletetek
milyen lakkot fessetek épp a körmötökre...


Na én most így voltam.Nem volt ötletem.
Akkor kipattant a szikra.
Minden körmöm más színű lesz.:D

Szerintem ez simán jó gyors maninak a hétköznapra.
Semmi cicoma, flik-flak,csak 5 szín és kész!:)

Felhasznált lakkok:

Claire's mini készletem 5 szine.:)
/A rózsaszín most lemaradt ujj híján.:)/

Mi a véleményetek?
Ugye ez simán bevállalható kis mani?




9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, de munkahelyfüggőek a hétköznapok, én például csak hétvégenként ereszthetem el a fantáziámat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Ez igaz nem mindenki engedheti meg a munkahelyén...

      Törlés
  2. Tetszenek a színes körmök, olyan kis vidám lett :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, hogy minden körmöd más színű, és szép divatos színek. Mostanság én is megszerettem ezeket a színeket.

    VálaszTörlés
  4. tiszta cukii! <3 cukorkás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igen kis cuki színek,imádom őket.:)

      Törlés