2013. május 30., csütörtök

Hétköznapi Körmös Kihívás~3. Bogyószín

Elérkeztünk a harmadik héthez ennél a kihívásnál,
amit én és Thimmyke indítottunk.
A témához van egy pár bogyószínű lakkom,
de mivel már a legtöbb szerepelt itt a blogon
ezért olyan lakkhoz nyúltam amit még nem láttatok.:)





Konkrétan nem teljesen bogyószín inkább vöröses bordó.
Na de szerintem ez simán belefér ebbe a kategóriába.


 Vakus felvételnél,már jobban mutat.


A lakk megnevezése szerint inkább szilva szín.


A gyűrűs ujjamat díszítettem csak,hogy maradjak a szolid kereteken belül.:)
Szerintem még elegánsnak is mondható mani lett a kis fehér virágokkal.



Közeli kép a körmömről.


Felhasznált lakk:

L'oreal 503. Addictive Plum

3. Bogyószín

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges ez a lakk ^^

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon szép szine van ennek a lakknak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyi?
      Szerintem is szépséges és nagyon jól fed.Nemhiába csak L'oreal,valami csak tud.:)

      Törlés
    2. Nekem is kell ilyen lakk.♥

      Törlés
  3. szia! szép színe van és szép a mintád is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, és a matrica teli találat hozzá: )

    VálaszTörlés
  5. Szép ez a lakk, bár nekem nem a szilva, hanem a Szeder jut róla eszembe:))

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igen szerintem se nagyon hasonlít a fantázia nevére.:)

      Törlés
  6. De szép ez a lakk! Csini lett a virággal. =) Úgy látom hasonlóan gondolkodtunk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)Igen én is néztem mikor kiraktad a tiedet,hogy megint nagyon egyre gondoltunk.:D

      Törlés