2013. május 13., hétfő

Hétköznapi Körmös Kihívás~ 1. Orgona


Elkezdődött a 20. hét és a Hétköznapi Körmös Kihívás is
amit Thimmykével hirdettünk meg.
Remélem sokan csatlakoztok majd
és jobbnál jobb manikűröket hoztok nekünk. :)

Én is elkészítettem az első manikűröm,
ami az Orgona inspirálta témára készült.




Mivel szolid manikűr a lényege a kihívásnak 
így csak a gyűrűs ujjamat díszítettem.


A többi ujjamra orgona lila lakkot festettem.


Nem mondom,hogy pont így képzeltem a virágokat,
de hasonlót szerettem volna alkotni.


Először elmosódott orgonában gondolkodtam,
amit árnyékoltam volna,de elég pacásra sikerült.:)


Így maradt ez a verzió amit itt közelebbről is láthattok.:)


Felhasznált lakkok:

Sally Hansen 406. Purple Heart 
- S.he 115 fehér


Kíváncsian várom a többiek alkotásait is.:)

A többiek munkái:



24 megjegyzés:

  1. gyönyörűű lila szín, és nagyon ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett... En is először virággal próbálkoztam, de irtó rossz lett (Thimmyke látta a képet, ha érdekel neked is atkuldom), így aztán mas minta lett a befutó, ami szinten nem lett valami fényes, de hétköznapi... Kukkantsd meg: www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.:)
    Megnéztem és szerintem jó lett!!
    Írtam is megjegyzést.;)

    VálaszTörlés
  4. szép lett nagyon!!!

    VálaszTörlés
  5. mennyire szép!!! és tényleg orgonaszínű a lakk!! *-*

    VálaszTörlés
  6. Láttam es köszönöm :) nem enged hozzáadni a linkes cucc:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Cuki lett, nagyon szép ez a lila még mindig. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ügyes vagy, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  9. ah.milyen szép szinválasztás.nagyon tetszik
    nekem bejön ez a mint de nem mindenki találja el jól a szinkombót. ez big like

    VálaszTörlés