2013. május 3., péntek

H.GY.M.1.








Úgy döntöttem új bejegyzés sorozatot készítek.

H.GY.M. azaz : Heti Gyors Manikűr lesz a neve.
Úgy tervezem,hogy minden héten jelentkezem vele majd.:)

Amikor ide a blogra készítek manikűrt,nem mindig marad a körmömön,
mert sokszor túl extravagánsnak tartom hétköznapra.
Biztos ti is vagytok így vele.:)

Ezért gyorsan össze szoktam hozni egy hétköznapi viselhető manit magamnak.

Előfordul,hogy a héten 2x is készül ilyen manikűr,
ha időm engedi és több bejegyzést tudok készíteni.

De nem is szaporítom a szót tovább.
Íme ami jelenleg a körmömön van.

Régen készítettem már francia festést,ezért lett most ilyen a manikűröm.
Kivéve a gyűrűs ujjamat amit teljesen befestettem.

Egy kicsit viseltes lett a mai munkában,ezért elnézést
kérek,de este már nem volt erőm lefényképezni,mert későn dobtam össze.

Mostantól nem csak a megszokott "lakkfogós" képeket
fogjátok látni,mert a párom szerint kicsit uncsi már.:)
Igaza van ezen el is gondolkodtam.
Ezért különféle variációkat fogok kitalálni.;)

Na itt tényleg látszik a kopottság,de azért nem olyan veszélyes még....

Felhasznált lakk:

Astor FASH'N STUDIO 122.
Valamint essence btgn fedőlakk.

Ti milyen lakkot viseltek hétköznap?
Mindig bevállaljátok a blogra készültet hétköznapra is?




20 megjegyzés:

  1. Tökre jó ötlet
    A manikűr nagyon tetszik szuper színe van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Gondolkodtam,hogy lehetne belőle kihívást csinálni,hogy ki milyet hord hétköznap és akinek van kedve csatlakozna,heti egy manival:)

      Törlés
  2. nagyon jó lett :) olyan szép ez a lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,pedig tényleg csak összecsaptam tegnap ilyenkor.:)

      Törlés
  3. Jó lett, kell néha ilyen "egyszerűbb" is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igen hétköznapra,munkába jobban szeretem,úgyis hamar megkopik,így legalább nem sajnálom annyira.:)

      Törlés
  4. Én is solszor lemosom a blogra készülteket, mert túl erősek nekem hétköznapra. A kihivást is jó ötletnek tartom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha van kedved kihirdetném,remélem csatlakozik majd más is.:)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik, a színválasztás is nagyon jó, csodás színe van ennek az Astor lakknak..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,szerintem is szép ez a türkizes szín.:)

      Törlés
  6. Én sokszor viselem az extrább manikűröket is hétköznapokon, de persze van olyan is, hogy csak a blog miatt készítek el egyet-egyet. Tetszik a kék francia manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:)Mint előzőleg írtam,nekem hamar tönkremegy munka közben sajnos.:(
      Meg nem mindig vagyok annyira bevállalós.:))

      Törlés
  7. Nagyon kis cuki lett ez a színes francia. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és mindig elfelejtem írni, hogy tök jó az új design. :D

      Törlés
    2. Köszönöm szépen!
      Lassan megtalálom a stílusomat azt hiszem.:)
      Ez az irányvonal marad egy darabig,max. a színeken változtatok havonta.:)

      Törlés
  8. fú, de remek színe van ennek a lakknak! *_* szuper mani lett, tényleg kell néha egy ilyen is :)
    illatos a lakk? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igen olyan citromos illata volt.De a fedőlakk elnyomta és nem lehet annyira érezni már.:(

      Törlés
  9. nagyon cuki. eszméletlen szép ez a kék lakk. :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon klassz lett :) tetszik szép szín :)

    VálaszTörlés