2013. május 24., péntek

Maybelline Limitált kiadás

Négy új limitált szín jelent meg a Maybelline COLORAMA lakkokból.

A dm-ben már kaphatóak 699.- áron.

Nézzétek el nekem a nem túl jó minőségű képet,de telefonnal fotóztam csak.:)
Balról jobbra:186 lila;189 pink;190 zöld;191 narancs.

Azt ajánlják a kínáló tálcán,hogy a még láthatóbb hatás érdekében használjuk előtte a
 jobb oldalon lévő fehér lakkot alapnak.

Közületek valaki már próbálta esetleg ezeket a lakkokat?
Nem igazán értem mi az a neon matt hatással..:)
Lehet matt neon lakkok?


6 megjegyzés:

  1. nem ismerem őket ,de van 2 maybelline lakkom,azok jok, kivi lennék ezek milyenek?!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kipróbáltam egy kicsit és tényleg mattra szárad.:)Nagyon érdekes.:D

      Törlés
  2. nem is tudtam, hogy van ilyen limitált kiadás:) bár, ha még a lovely sem ért ide, akkor egyhamar ez sem fog:S


    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Neon szinten mindig mattra szárad
    Tudnék válogatni:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye,milyen szépek?
      Holnap lehet beszerzek egyet közülük,csak nem tudom melyik legyen..:D

      Törlés