2013. május 7., kedd

H.GY.M. 2./Heti Gyors Manikűr/

Elhoztam nektek a gyors manimat,amit vasárnap festettem még este.
Thimmyke ihletett,mert kérdeztem milyen a körme.
Valahogy nem tudtam mit festeni..
Tőle "loptam" az ötletet,hogy milyen legyen.
"Remélem nem haragszik érte.:)"
Saran Wrap lett.
Azaz fóliás technikával készült.:)




Már régen ki akartam próbálni ezt a technikát.


Maria írt róla egy tutorialt ami alapján csináltam.

Köszönöm neki,mert elsőre sikerült és tényleg nem nehéz megcsinálni:)


Közelebbi kép a körmömről.
Picit kopottas a vége,mert egy napot már velem töltött a munkában.:)

Felhasznált lakkok:


- Rimmel Lycra Pro 292 SORBET SO GOOD
- Rimmel Lycra Pro 306 VELVET ROSE

Ti próbáltátok már ezt a technikát?





19 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Tetszik nekem is ez a technika: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)Tényleg egyszerű megcsinálni.:)

      Törlés
  2. Tök jó lett! Nagyon jó ez a két szín együtt! Szép kontrasztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)Mindenki megcsodálta a munkahelyemen is.:D

      Törlés
  3. Tetszik nagyon :)

    Felíratkoztam a blogodra, mert nem rég találtam rád.

    Ez az én blogom címe:

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    Nézz be hozzám :)

    szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!Örülök,hogy követsz engem.:)
      Megnézem mindenképp!!!:D

      Törlés
  4. Nagyon szuper színeket választottál! ;)

    VálaszTörlés
  5. hűű ezek a színek. nagyon csodás lett. *-*

    VálaszTörlés
  6. *____* Ez nagyon durván szép lett!
    Ki is fogom próbálni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj,köszi szépen!
      Próbáld ki bátran!
      Szerintem nagyon könnyű megcsinálni és sok a variációs lehetőség:)

      Törlés
  7. nagyon szép lett!!! tetszik!!!! Jó ez a rovat!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)
      Gondoltam ezt is megmutatom,mert mindig csak az extra manikűrök vannak.
      Kicsit változtattam.:)

      Törlés
  8. Gyönyörű! :) És a színek is csodaszépek, jól passzolnak és nagyon jól kiadják egymást! :)

    VálaszTörlés