2013. május 16., csütörtök

Rimmel Salon Pro 313. Cocktail Passion teszt


Többen jeleztétek,hogy erre a lakkra lennétek kíváncsiak.
Én is az voltam.:)
Tehát jöjjön a teszt.





Lámpa fénynél
Természetes fénynél


Nagyon tetszik az üveg formája.
A kupakján lévő kis korona is cuki.:)

Ecsete lekerekített végű széles és lapos.
Én nagyon jól tudtam festeni vele.

A lakk teljesen krémes állagú,amitől picit megijedtem,
hogy nagyon sűrű lesz,de szerencsére nagyon jó lehet festeni vele.
Szépen elterül a körmökön.
Bár picit furcsa volt a kis tömzsi kupak fogása.
De nem zavart,jól tudtam használni ettől függetlenül.

A képeket végre sikerült természetes fénynél elkészítenem.:)

Vaku nélkül

Vakuval
Már itt is látszik,hogy szép a színe.
Egy rétegben is nagyon jól fed de picit átlátszik a körömvég,
így én vittem fel még egy réteget.

Két réteg vaku nélkül fotózva.

Két réteg vakuval.


Végül fedő lakkot is festettem rá,de nélküle is nagyon szép fénye van.
Itt megjegyzem picit lassan szárad a lakk,
valószínű a krémes állaga miatt.

Fedőlakkal vaku nélkül.

Fedőlakkal vaku nélkül.




Fedőlakkal vakuval.

Fedőlakkal vakuval.

Összességében én nagyon meg vagyok elégedve a lakkal.
Tartósságról nem tudok még semmit,
mert ma használtam először.:)

Nektek mi a véleményetek?




20 megjegyzés:

  1. Ritka a körömlakk, ami egy rétegben is szinte tökéletesen fed, de ez pont egy ilyen:) tényleg gyönyörű :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is csodálkoztam.
      Szerintem egy sötétebb árnyalat már lehet tökéletesen is fed.:)

      Törlés
  2. Ó, tisztára olyan, mint az Avon Coral Reef, és abból is elég két réteg :-) Talán ez kicsit mélyebb szín, jó lenne összehasonlítani őket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Avon picit narancssárgásabb árnyalat,de csak nagyon picit és ez a lakk sokkal sűrűbb krémesebb állagú.:)

      Törlés
    2. Ezek szerint az is megvan Neked? Kérhetek egy összehasonlítást rétegről rétegre? :-)

      Törlés
    3. Nem ígérem biztosra,mert nem mindig tudok természetes fénynél fotózni,de ha lesz időm akkor megcsinálom.
      Van már egy tesztem az Avonról,de az lámpafénynél készült.:)
      http://angeldesign77.blogspot.hu/2013/04/avon-colar-reef-teszt.html

      Törlés
    4. OK, nem sürgős a dolog, de ha úgy alakul, gondolj a kíváncsi olvasódra, kérlek :-)

      Törlés
    5. Persze,tervben van csak nincs mindig itthon a párom gépe a fotókhoz,de igyekszem majd megcsinálni.:)

      Törlés
  3. Gyönyörű a színe, pont amilyet én szeretek, lehet hogy beszerzem. Szuper képek :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a korona nekrm is! Ès ennek a lakknak milyen szép a színe? *_*

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűű a színe, nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  6. Mondjuk ez a szín barnább bőrön jobban mutatna.:)
    Élőben még élénkebb picit.

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Szerintem is pedig nem vagyok pink mániás:)

      Törlés
  8. Gyönyörű ez a lakk, hol vetted? Eddig csak Müllerben láttam, egyetlen darab volt csak ebből a színből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)Rossmannban és Müllerben is lehet kapni.:)

      Törlés