2013. május 19., vasárnap

Pink-Rose Nail


Úgy gondoltam kellemest a hasznossal...
Összedobtam egy kis manit, közben teszteltem is a L'oreal lakkjaimat.





218 ROSE APHRODISIAC - 202 MARIE ANTONIETTE

Meglepődtem,hogy a pici üveg széles lekerekített ecsetet rejt.:)
Nagyom jó volt vele festeni,szinte egy álom.
Két vonás és kész az egész köröm.

A 218 lakknak csodás lilás árnyalata van,ellenben a fénye nem olyan szép.
Meg picit buborékos lett,de ez az én hibám.
Nem vártam eleget,hogy teljesen megszáradjon a körmöm.:(

A 202 viszont két rétegben nem fed igazán,de már ez csak
így szokott lenni a világos árnyalatoknál.
Bár a L'oreáltól azért mást vártam.:)

Na de egy kis fedőlakk és díszítés simán megoldja.....


Na jó a körömvég itt is átlátszik.
Lehetett volna még egy réteg,de végül már így hagytam.


Egy kis díszítő szállal feldobtam és kész.


Itt jól látni milyen szép fénye van a 218 számú lakknak.


Közelebbi kép a maniról.

Összességében meg vagyok elégedve a lakokkal.
Nekem nagyon tetszik mind kettő.

Ja és persze tegnap a hüvelyk ujjamon megint tövig tört a körmöm..:-/
/Mért mindig ez az ujj?/

Nektek melyik szín tetszik jobban?





16 megjegyzés:

  1. De jó így együtt a díszítőcsíkkal :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem azt hiszem csíkok nélkül is tetszik. Mindkettőnek Szép szine van.

    VálaszTörlés

  3. A világosnak nagyon tetszik a színe, most ugrott be hasonlóm nincsen, kár, hogy nem fed egynletesen, a szín csodás :)
    A sötét is szép, de ez az a szín amit csak nézni szeretek, használni nem szoktam, két hasonló lakkom azért van :D

    Tetszik a díszítés, bejövős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Nekem is csak ez az egy ilyen világos rózsaszín van.:)

      Törlés
  4. oooh. milyen csodálatos színek. főleg a világos tetszik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Úgy látszik mindenkinek a világosabb tetszik.:)

      Törlés
  5. Nagyon csodás, és a díszítő szalaggal nagyon szép a rózsaszín.Piros is nagyon szép!! Nekem tetszik az is.
    Üzenem neked hogy nekem is a nagyujjam szokott betörni, de ha lehet csak akkor vágom le ha már csak egy pici tartja a körmöt. Sztem azért mert sokat használódik,nagyujj és a mutató ujj szokott nekem oldalt beszakadni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Nekem most hosszába tört be,mert beszorítottam egy cipzár kocsija alá:D
      Ne kérdezd,hogy csináltam...
      Úgyhogy ezt le kellet vágni mindenképp.:(

      Törlés
  6. Nahát milyen kellemes színek, az üvegen keresztül nem pont ilyennek képzeltem őket. A díszítőszalaggal nagyon feldobtad a manikűrt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Szerintem is csodás színűk van.:)

      Törlés
  7. Nagyon szépséges mmindkettő*.* Bár nekem a világosabb egy picivel jobban tetszik:) Kár hogy nem fed rendesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Igen azt én is bánom,hogy nem fed jól...:(

      Törlés
  8. Csini mani lett! Ez a díszítőcsík nagyon harmónikussá teszi és egybefogja a a két színt. =) Nem tudtam értelmesebb leírni az "érzésemet"... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)Én is bajban voltam a fotózással,mert a sötétebb lakk jóval pinkesebb,de majdnem pirosnak néz ki a képeken..:(

      Törlés