2013. május 17., péntek

Újabb szerzemények

Nektek új,mert nem mutattam még.
Nekem régebbi,csak elfeledkeztem róla.:)





A két Catrice lakkot leárazva vettem.
A L'orealt pedig a dm-es 1+1 akcióban.:)

A 895 lakk tégla vöröses színű.
A 690 inkább pirosasba hajló narancssárga.




A 202 rózsaszín lakk igazi babarózsaszín.
A 218 pedig pink lilás fénnyel.
/sajnos a fotó nem adja vissza teljesen/

Majd jönnek tesztek.
De lehet nem kellene már mást vennem,
mert soha nem érem utol magam a bemutatással.:)

Nektek melyik lakk szimpatikus?





18 megjegyzés:

  1. Én mindre kíváncsi vagyok! :)
    Hehe én is így vagyok vele, most annyi tesztelni valóm van, hogy egy darabig tuti el leszek látva velük. :D

    VálaszTörlés
  2. A Lorealok nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervezek is vele manit.Szerintem jó páros lesz.:D

      Törlés
  3. első ránézésre a második Catricere (jobb oldali) azt hittem, hogy visszahozták a Man, go tango árnyalatot. Imádtam, még most is van benne egy pici, pont ma raktam fel róla képet. Ha gondolod, nézd meg:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

  4. A Loreal 202-es tetszik a legjobban, utána a Catrice 690-es :)

    VálaszTörlés
  5. Én mindenre kíváncsi vagyok, de leginkább a piros lakkokra :)

    VálaszTörlés
  6. catrice lakkokat és a L'oreal rózsaszín lakk nagyon érdekelne tesztben!!
    Jó lakkokat vettél!!!

    VálaszTörlés
  7. tombolnak nálad a piros lakkok? :D Nagyon szép mindegyik. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nem tudatos..Valahogy mostanában ezek után a színek után nyúlok.

      Törlés
  8. Nekem most a Catrice lakkok birizgálják az agytekervényeim. Totál rájuk kattantam, igaz még sosem volt ilyenem, de hallottam egyik ismerősömtől, hogy nagyon jók, és nem is olyan drágák. Egyet tuti szerzek be majd a közeljövőben! :)

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem több Catrice lakkom is van.Szerintem is jók.:)
      Neked is szép napot!:)

      Törlés