2014. február 10., hétfő

Bourjois 1 Seconde Gel~Rouge in style TESZT


Ma egy számomra teljesen új márkájú lakkot hoztam nektek.
Már régi vágyam volt kipróbálni a Bourjois lakkokat.
Elsőnek egy klasszikus piros színt választottam.


A Bourjois márkának több lakkja is létezik én most az 1 seconde gel lakkot választottam.
Sűrű állagú szilikon tartalmú gél lakk, ami csíkmentesen szépen oszlik a körmökön.
Az üvegen írtak szerint 1mp. egy köröm,egy vonással.
Na ez egy kicsit túlzás,de a legyező szerű ventilációs ecsettel valóban nagyon könnyű festeni.

Már szinte egy réteg is tökéletesen fed,de azért elfér a második is a körömvégek miatt.
Végre egy piros lakk,ami nagyon jól fed,köztudottan nagyon nehéz ebben a színben
jól fedő lakkot találni a nem kis márkakínálatban.






Nagyon szép fényesre szárad a lakk.
A következő képeken megnézhetitek,fedőlakk nélkül látható a körmeimen.









Egy kis Born Pretty matricával is feldobtam a körmeimet.
Fekete és fehér rózsa mintákat használtam.
Itt már fedőlakk is van a körmeimen.
Én nem sok különbséget látok,fedőlakk nélkül is ugyanilyen fényes a lakk.








Én nagyon elégedett vagyok ezzel a márkával.
Már egyes dm üzletekben is kapható a Bourjois márka.
Ennek a lakknak 1999.- ft az ára,de szerintem nagyon megéri,remek minőség.
Szerintem más színeket is beszerzek majd.;)


Nektek,hogy tetszik ez a lakk?
Próbáltátok már ezt a márkát?



16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :D Nekem 3 lakkom van ebből a sorozatból, de minddel elégedett vagyok. Ez a piros nagyon jól néz ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Na akkor tuti majd szerzek még be belőle,ha neked is beváltak.:)

      Törlés
  2. Wow, micsoda kis dög piros, nagyon-nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszi,nekem is elállt mikor felfestettem.:) Hihetetlen fénye is van.:)

      Törlés
  4. matrica az must have,szerintem a lakk is az :D

    VálaszTörlés
  5. A vörös lakkokkal nem lehet betelni, csodaszép :)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép, de nekem már kicsit magas árfekvésű azért. Maradok a kis Rimmel Riviera Red -emnél, amíg bírja szegénykém szussszal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen nem olcsó. Én is szeretem a Rimmel lakkokat,de sokszor nem fedik a körömvégeim csak 3 rétegben..:(

      Törlés
  7. Szép lett nagyon! :) Én többnyire egy Pearl nails-es pirosat használok, elég jó, de nem túl tartós :S Bár mostanában semmi nem az a körmömön :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Na igen mikor nekem gyengébb volt a körmöm,nekem is kevesebb ideig bírták a lakkok. :(

      Törlés