2014. február 11., kedd

February NAC ~ Cukorka



A mai téma a Candy-Cukorka.
Én erre a témára rózsaszín-pink-fehér kombinációt használtam.




Két körmömre pink,a mutató ujjamra rózsaszín 
végül a középső és gyűrűs ujjamra fehér lakk került.
A fehér lakkra rózsaszín és pink lakkal cukorka mintát festettem.

Nézzétek meg a többi képet is.











Felhasznált lakkok:

-Florma 310.
-astor fashion studio - 234. lily rose
-astor fashion studio - 230. vibrant anemonie

Ti próbáltátok már ezt a cukorkás mintát?

Nézzétek meg a többiek mit alkottak.:)

A többiek munkái:




26 megjegyzés:

  1. Hű azok az Astor lakkok gyönyörűek! *.* Vajon kaphatóak még? :D A mani is csodás lett, igazi Valentin napi hangulatú. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Nem tudom én még nyáron vettem,mikor a kifutó termékek között volt.

      Törlés
  2. decukii :D a Tesco-ban régen lehetett kapni ilyen cukrot éés annyira szerettem :D Most újra megkívántam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) Nem akartalak cukorka evésre csábítani..:)

      Törlés
  3. nagyon szép :))) nekem a Charlie the unicorn első része jut eszembe: Charliiiieeee let's go to the candy mountain!! :DD bár lehet ez nem olyan ismert dolog :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) Én nem ismerem,de elhiszem neked.:D

      Törlés
    2. youtubeon megtalálható, de előre szólok: nagyon beteg! :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik a színösszeállítás. :))

    VálaszTörlés
  5. állati jól néz ki, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  6. Hú ez nagyon tetszik, iszonyat jól néz ki!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon jó lett, kedvem támadt egy nyalókához is! :D :))

    VálaszTörlés
  8. Hűű, nagyon jó lett! Minden elismerésem :)

    VálaszTörlés
  9. Még mindig tökéletesek a manikűrjeid :) Ez a cukorka motívum annyira jól el lett találva ^^

    VálaszTörlés
  10. Imádooooooooom! :))) Meg is jött az étvágyam a cukorkához, pedig alapból nem vagyok nagy rajongója! :D Tessék, ez az eredménye, ha ilyen manikűröket mutogatsz :)))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihihi..:) Bűnbe viszek itt mindenkit a cukorka evésre csábító manikűrrel. :D

      Törlés
  11. Juj, ez nagyon jó lett! :) Tetszenek a színei és a mintája is nagyon! :)

    VálaszTörlés