2014. február 22., szombat

Horoszkópos Kihívás Csillagjegyek~ 3.Ikrek



A Horoszkópos kihívás mostani témája az Ikrek csillagjegy.


Forrás: http://www.ezomania.hu/cikkek/horoszkopok/

A csillagjegy jellemző színei a fehér és az ezüst,ezekkel a színekkel készítettem el a manikűrömet.
Valamint próbáltam a körmeimet hasonlóan kifesteni,olyan ikerszerűen.
Minden körmömre fehér lakkot festettem.
A hüvelyk és a kis ujjamra ezüst csillámos lakk került.
A mutató és a gyűrűs ujjamra,pedig felezve került fel az ezüst lakk,
olyan tükörkép szerűen.
Végül a középső ujjamra a szimbólum is felkerült,szintén ezüst díszítő lakkal.










Felhasznált lakkok:


-Flormar - 310.
-Essence - 03. silversurfer
- Claire's - ezüst mini fedőlakk

Nem szoktam tiszta fehér manikűrt hordani,de ebben a verzióban én hordanám.:)
Tetszik nektek ez a manikűr,ti hordanátok ezt a manikűrt?

A többiek munkái:





18 megjegyzés:

  1. gyönyörű lett, nagyon ötletes, és igényes manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon szép lett. Igazi elegáns, nőies, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is nagyon tetszik mint ikrek :)

    VálaszTörlés
  4. Én simán bevállalnám még akár munkahelyre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is simán vállalható hétköznapra is.:)

      Törlés
  5. Nagyon tetszetős kis mani lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Hűűűűűű *-* Én már nem írok semmit :D

    VálaszTörlés
  7. Imádom ezt a kettősséget amit tökéletesen sikerült megjelenítened, eszméletlen jó lett! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszik! ez a fehér lakk 2 rétegben fed ilyen szépen? :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép lett!! én ikrek vagyok, és tetszik :D :D

    VálaszTörlés