2014. február 17., hétfő

February NAC ~ Masni



Gyorsan megoldottam ezt a témát.
Már régen ígértem,hogy megmutatom nektek azt 
az essie lakkot ezért ezt választottam a manikűrhöz.
Nagyon szép pink színe van ennek a lakknak
és már két rétegben jól fed,könnyen oszlik a körmökön.
Erre a lakkra minden körmömre fehér lakkal masnikat nyomdáztam,
majd a gyűrűs ujjamra egy kő is került a masni közepébe.












Felhasznált lakk:
-Essie - Fancy Delancy

A nyomdalemez amit használtam:
-Konad M56

Mit szóltok ehhez a manihoz?
Szerintem kis romantikusra sikerült.:)

A többiek munkái:




11 megjegyzés:

  1. csodás ez az essie lakk. nekem a minták is tetszenek :)

    VálaszTörlés
  2. Az Essie gyönyörű *-* a mani nagyon szép lett ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nekem is kell ez a lakk! *.*
    A mintával nagyon cukkmukk lett, szívesen viselnék hasonlót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) Nem tudom,lehet-e kapni még...:(

      Törlés
  4. Kis romantikus lett :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,annak szerettem volna,akkor sikerült.:)

      Törlés