2014. február 23., vasárnap

February NAC ~ Ombre




A mai téma a Februári kihívásnál az Ombre.

Én erre a témára kicsit másképp készítettem el az ombre manikűrömet.
Nem azt a technikát választottam,hogy egy színű lakkot világosítok fehér lakkal,
hanem megpróbáltam olyan lakkokat összeszedni amik hasonlóak,
mintha ombre technikával készültek volna.




Majd úgymond ombre az ombréban verziót is készítettem,
itt a sorra következő sötétedő lakkot festettem a körmeim végére,
szivacsos technikával.







Még fokoztam ezt a dolgot és matt fedőlakkot festettem a manikűrre.:)









Felhasznált lakkok:
-Astor Fashion studio - 234.lily rose
-Astor Fashion studio - 230.vibrant anemone
-Astor Fashion studio - 233.velvet rose
-Sally Hansen - 414. cherry,cherry bang,bang
-Essie - 760.carry on
-Miss Sporty - 080.
-Flormar Matifying - 808./ezt elfelejtettem lefotózni/




Nekem az utolsó matt verzió a kedvencem.:)
Nektek melyik verzió tetszik jobban?

A többiek munkái:








21 megjegyzés:

  1. Nekem legjobban az első verzió tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igen az átmenet nem lett valami jó..:(

      Törlés
  2. nekem is az első verzió tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) Igen már így többször nézve,szerintem is az lett a legjobb.:)

      Törlés
  3. Ombre az ombréban, hehe, ez nagyon jópofa, nagyszerűen mutat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mindegyik verzió!:))

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. fú nagyon ütős lett :))) imádom az astor rózsaszínjeit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem is kedvenceim az astor lakkok.:)

      Törlés
  7. Nagyon szép mindegyik, de talán az első verzió áll hozzám közel. Ezt az ombre fajtát én is ki szeretném próbálni, csak még nem döntöttem el milyen apropóból: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is már az jön be jobban.:) Meggyőzött a többség.:D

      Törlés
  8. Te elvetemült vagy! Persze jó értelemben. Mind szuper, bár nekem az alapverzió a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi,néha elkap a hév lakkozáskor..:D
      Szerintem is az alap a legjobb,de nem tudtam megállni,hogy kipróbáljam ezeket a verziókat is.:)

      Törlés
  9. Nagyon szeretem az ombre manikat. A matt verzió a kedvencem. :-)

    VálaszTörlés