2014. február 20., csütörtök

February NAC ~ Nude



Erre a témára szerettem volna kicsit feldíszíteni a nude lakkot.
Arany csillámokat és köveket használtam hozzá.
Szerintem ismét a romantikus vagy alkalmi felé hajlik a manikűr amit elkészítettem.
Az essence happy holidays lakkjának csillámos részét festettem fel a körömtöveimhez,
majd a gyűrűs ujjamra a szélére került és kövekkel díszítettem.















Felhasznált lakkok:
-elf - nude
-essence happy holidays - 01 joy to the world

Tetszik nektek a végeredmény?

A többiek munkái:






21 megjegyzés:

  1. Ma én is Nude+Csillám kombót viselek :) Nagyon szép a manid!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon szép és elegáns lett :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! Igazán elegáns :)

    VálaszTörlés
  4. tényleg nagyon szép. én még barátkozom a nude lakkokkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Nekem sem a kedvencem a nude lakk,de így tetszik,hogy kicsit feldobtam.:)

      Törlés
  5. nagyon gyönyörű*.*

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/2014/02/blogsale-ii.html

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű ez a nude lakk, imádom, feldobva pedig még szebb :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szupi lett, ügyesen feldobtad a nude lakkot! :)

    VálaszTörlés