2014. február 13., csütörtök

Bourjois So Laque ~ Fuchsia hype. Stamping decal technikával.



Ma egy másik bourjois lakkot mutatok meg nektek.






A márkának ebből a lakk változatából egy fukszia színt választottam.
Ennek a lakknak normál ecsete van a másik 1 seconde gél változatával szemben.
Az állaga is picit hígabb,mint az előzőleg tesztelt lakknak,
de ez is nagyon szépen fed már 2 rétegben.

De nézzétek a képeket,bár nem igazán jön vissza a fukszia szín,
néhol inkább pirosasnak tűnik,de élőben nagyon szép a színe.

Egyik körmömön fehér lakk van,mert a manikűrhöz ami elkészítettem ezzel a lakkal
fehér alapra volt szükségem.




Stampin decal technikát próbáltam ki,ami a nyomdázás egy fajtája.
A gumin hagyjuk a mintát kifestjük rajta a mintákat,fedőlakkot kenünk rá,
majd száradás után leválasztjuk és a körmünkre illesztjük,fedőlakkal fixáljuk.

Nekem így sikerült elsőre..












Mi a véleményetek a lakkról?
Ti próbáltátok már a staming decal technikát?





18 megjegyzés:

  1. A lakk szuper! A technikát még nem próbáltam, de az is szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is most próbálkoztam elsőnek vele.
      Nem is annyira bonyolult mint gondoltam..:)

      Törlés
  2. Wow! Ideje lenne már megvennem a nyomdazót, de eddig elvertem másra a keretet: D ötletes.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,nem az én ötletem,én is úgy láttam máshol és kipróbáltam.:)
      Szerintem akkor gyűjtsél rá,mert nagyon megéri,én nagyon szeretem használni a nyomdás cuccokat.

      Törlés
  3. Én mindig elhatározom, hogy kipróbálom a technikát, de hát eddig még nem váltottam tettre az elhatározást :)
    Nagyon csini lett. Nekem az jutott róla valamiért eszembe, hogy olyan nőnapos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is most jutottam el idáig.:) Régóta terveztem.
      Nekem is az jutott eszembe,mikor elkészült,hogy olyan nőnapos,vagy anyák napi hangulata van. :D

      Törlés
  4. Csodás ez a lakk és a minta is gyönyörű lett! *.*

    VálaszTörlés
  5. fúúúúúú gyönyörű lett!!!!!

    VálaszTörlés
  6. jó a mestered :D viccelek
    szuper a mani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Amúgy ez nem vicc,hisz sokat kérdezgettem tőled,te hogy csinálod és segítettél!:)
      Köszi! :)

      Törlés
  7. Nagyon ügyi vagy! Nem próbáltam még a technikát, de nagyon izgatja a fantáziám.

    VálaszTörlés
  8. Hű, ez aztán nem semmi, megint csodásat alkottál :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon cuki lett ez a mani! :) Örülnék, ha egyáltalán a sima nyomdázás menne. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Biztos neked is menni fog,csak egy kis gyakorlás kell.:)

      Törlés