2014. február 15., szombat

Horoszkópos Kihívás Csillagjegyek~ 2.Bika



A horoszkópos kihívás mostani témája a Bika csillagjegy.



Forrás:http://www.ezomania.hu/cikkek/p/3

Én erre a témára,próbáltam a csillagjegy jellemző színeiből meríteni,
ami a világoszöld és az alapeleméből a földből.

Ezért világoszöld alapot festettem a körmeimre,
saran wrap techinkával pedig a barna lakkot kombináltam ezzel a színnel.
A gyűrűs ujjamra piros lakk került még
és a bika szimbóluma.











Felhasznált lakkok:

-Manhattan quick dry - 18S
-Miss Sporty Lasting colour- 530.
-Flormar Plus Quartz - 048.
- Crystal Nails - Fekete díszítő akril

Kicsit terepmintásra sikerült a végeredmény..:)
Nektek,hogy tetszik?

A többiek munkái:




16 megjegyzés:

  1. Ez de rohadt jó lett, nagyon-nagyon bejön ez a lakkozás, nagyon vagány! :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Igen.látom sokan nyúltunk ehhez a technikához! :D

      Törlés
  3. Megtiszteltél mint született Bikát ezzel a manival! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Úgy látszik, a saran wrap igen népszerű volt ebben a fordulóban. ^^ Tetszik a végeredmény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja,valahogy mindenki ebben gondolkodott! :D Köszönöm,örülök,hogy tetszik.:)

      Törlés
  5. Tényleg ugyanabban gondolkodtunk a technikát illetően. :D Jó ötlet a szimbólum dolog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,sokan nyúltunk ehhez a technikához.:) Igen,úgy terveztem minden manikűrön megjelenik,majd a szimbólum is.:D

      Törlés