2014. február 9., vasárnap

February NAC ~ Csók


Elhoztam nektek a kihívás másik elmaradt témáját is ami a csók.
Ezzel utol is értem magam a késésekkel.
Remélem sikerül most már tartanom a határidőket,
előre kezdtem el készíteni a manikűröket.
Reményeim szerint nem lesz gondom a csúszásokkal ezentúl.:)

De  nézzétek mit készítettem erre a témára.




Fehér,pink és piros lakkot használtam a téma elkészítéséhez.
Két körmömre pink,egyre piros lakk került.
A mutató és  gyűrűs ujjamra fehér alapot festettem,
a pink és a piros lakkal száj formákat festettem
egy pontozó segítségével.












Felhasznált lakkok:

-Flormar - 310.
-Nicole by O.P.I. - All kendall ed up
-Rimmel Lycra Pro - 327.Heart on fire

Ti készítettetek már szabad kézzel,száj formát a körmeitekre?
Tetszik nektek ez a manikűr?

A többiek munkái:




14 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, olyan szépen lakkozol :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik hogy rózsaszín és piros is van a manikűrben a csókok pedig igazán élethűek :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszi.:) Nem gondoltam,hogy szabad kézzel menni fog.:D

      Törlés
  4. Nagyon szép *-* mindig ámulva nézem az alkotásod*-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett!! :)) én pont ma készítettem szabad kézzel száj formát pár körmömre a Valentin-napi kihívás holnapi részére :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) Na majd meglesem a te alkotásodat is.:D

      Törlés
  6. Gyönyörűek ezek a lakkok így együtt! A minta meg nagyon jó lett, hasonlít egy kicsit az enyémhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igen láttam tényleg hasonló mintákat festettünk.:)

      Törlés