2014. február 1., szombat

Moyra Holographic ~ 256.



Nem tudtam ellenállni és kipróbáltam a Moyra 256. rózsaszín holo lakkot is. :)
Lehet már unjátok,de nem tudok betelni velük...




Három ujjamra a holo lakk került.
Másik kettőre matt 403. moyra és erre kíséreltem meg a nyomdázást.
Kicsit water marble hatása lett :D
Na és persze itt sem tudtam megállni,hogy ne kenjek fedőt a matt lakkra.
Pedig úgy is szép volt,de szebben csillog így a holo minta.












Felhasznált lakkok:
-Moyra holographic ~ 256.
Moyra Matte ~ 403.

Ezt a mintát használtam.

Tetszik nektek a moyra holographic rózsaszín változata?





32 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ugye?:) Szerintem az összes holoja gyönyörű a Moyrának.:D

      Törlés
  2. Bakker *-* ez ez...lementhetem a februári kedvenceim közé?: )

    VálaszTörlés
  3. Tetszik :) de a többi is :) alig vátom hogy én is megvehessem... mindet :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vedd is,mert mind gyönyörű!
      Eddig hármat teszteltem,de mind nagyon szép!:)
      Tuti a többiben sem csalódok majd.

      Törlés
  4. Annyira jó érzéked van a színek és a minták összeegyeztetéséhez, komolyan csak ámulok a műveiden :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a szín is. Én még mindig nem jutottam a Moyra holo lakkokhoz :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos nemsokára nálatok is kapható lesz.:)

      Törlés
  6. Nagyon eltalált kollekció lett szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörűek lettek a lakkok és nagyon jó festeni is velük. Biztos elkapkodják,mint a cukrot majd.:)

      Törlés
  7. Nem tudom megunni ezt a kollekciót, csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont így vagyok vele.Szinte mindig ezeket a lakkokat kenném a körmeimre.:)

      Törlés
  8. Jaj, de szép ez a minta! *.* És amellett, hogy fantasztikusan néznek kis a holo lakkok nyomdázáshoz, könnyen is használhatóak ilyen célra? Csak mert nekem az essence ezüst nyomdázó lakkal nincsenek túl jó tapasztalataim, és ezt a csillámoknak tudtam be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az essence nyomdázó lakkjai nekem sem működnek jól.:(
      Ezek a lakkok jóval sűrűbb állagúak,szinte egy rétegben fednek.
      Bár az ezüst ennél sem működik teljesen jól,de ez a rózsaszín igen.A többit még nem teszteltem nyomdázáshoz,de ki fogom próbálni.:)

      Törlés
  9. Gyönyörű ez a lakk :) A minta is nagyon széép :)
    Már be kellene szereznem egy ilyen lakkot !!

    VálaszTörlés
  10. Csodaszéééééééép! :))) Kísértésbe viszel hallod, mert holo lakkok eddig annyira nem ragadták meg a szememet...eddig... :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nem akarlak kísérteni.:) De szerintem érdemes kipróbálnod valamelyiket legalább.:)

      Törlés
  11. Nagyon szép nagyon tetszik!! :)
    Kell nekem isssssss :D :D
    üdv. Snowdrop life

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Csak ajánlani tudom,én nagyon elégedett vagyok ezekkel a lakokkal. :)

      Törlés
  12. Nagyon szép ez a holo lakk. Tegnap én is néztem volna őket, de még nincs nálunk. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes rá várni,én nagyon megszerettem ezeket a lakkokat! :)

      Törlés
  13. uh, nagyon szép lett! a stamping plate-et hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      A moyou palettát itt vettem: http://www.moyou.co.uk/index.php/collections.html

      Törlés
  14. Nagyon szép manikűr, alig várom hogy beszerezhessen ezt a Moyra holo lakkot, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Remélem nemsokára meg lesz neked is!:)

      Törlés
  15. gyönyörű :)) áh, muszáj lesz megszereznem pár moyra holo lakkot, annyira gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom őket! Én imádom mindet!:D

      Törlés
  16. Végre nekem is megvan már! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ennek örülök,remélem te is fogod szeretni!:)

      Törlés