2014. február 21., péntek

H.GY.M. 19. /Heti Gyors Manikűr/ ~ Sötét Padlizsán



Ebben a hónapban valahogy nem jutottam el,hogy heti manikűrt mutassak be nektek.
Nagyon kíváncsi voltam a szerzeményemre amit Ágitól kaptam,így megszületett a manikűr.
Tényleg nagyon gyorsan és szép fényesre szárad,
mint ahogy az Ági mesélte,nagyon jó kis lakk.
Két napja van a körmeimen és imádom ezt a színt.
A gyűrűs éa a hüvelyk ujjamra nyomda minta is került a flormar mirror lakkjával.










Felhasznált lakkok:
-Layla Gel Effect - Smooth Purple
-Flormar Mirror - MR02.

Ezt a mintát használtam a Moyou lemezről.

Ti szeretitek az ilyen mély lilás árnyalatú lakkokat?



4 megjegyzés:

  1. mondtam,hogy nagyon király ez a lakk:) de látom nem okozott csalódást :)
    nyomdázva fenséges,nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon tetszik!:) Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  3. SZeretem ezt a színt! :) Legalább 3 ilyen színű lakkom van szerintem, ha nem több. :D

    VálaszTörlés