2014. február 2., vasárnap

February NAC ~ Szív


A mai nappal elkezdődött a Februári kihívás.
Én most erre a témára egy pink-fehér-ezüst manikűrt készítettem.



Három ujjamra a különböző színekkel festettem alapot.
Majd erre jöttek a szívek,amit celluxos technikával készítettem.
Mindegyik körmömre más színű szívek kerültek.
A hüvelyk és kis ujjamra pedig pink alapra fehér pici szívet pingáltam.













Felhasznált lakkok:
-Nicole by O.P.I. ~ All kendall ed up
-Flormar ~ 310.
-Moyra ~ 101.

Nektek tetszik ez a manikűr?

A többiek munkái:




Febr. 2 - Szív

22 megjegyzés:

  1. nagyon jól összeválogattad a színeket,szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki, igazi Valentin-napi manikűr :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki és bulis lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges és csajos lett, tetszik :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki :) az ezüst lakk nagyon szép :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen tiszta olyan mint a flormar ezüst lakkja.:)

      Törlés
  6. Annyira összepasszol az egész! Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Cukkancs lett :) Nekem nagyon tetszik :)
    Moyrának tényleg ilyen csodálatos a színe ?? Be kell szereznem !! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is meglepődtem,hogy milyen szép!
      Két rétegben fed is.:)

      Törlés
  8. Jaj de jó lett! A celluxos szívecskéken én is gondolkodtam egy ideig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) Kár,hogy nem csináltad meg kíváncsi lettem volna neked milyen lenne.:)

      Törlés