2014. február 26., szerda

February NAC ~ Francia manikűr


A februári kihívás utolsó előtti állomásának témája a francia manikűr.
Nem szerettem volna hagyományos francia manikűrt készíteni,
így született meg a gondolatomban,hogy celluxos technikát fogok alkalmazni.
Alapnak a Pupa menta színű lakkját használtam,
majd hullámos ollóval vágtam le a ragasztókat amit használtam
és a Pupa hologramos lakkját festettem a francia végekhez.
A gyűrűs ujjamra ellentétes verziót készítettem el.











Felhasznált lakkok:
-Pupa lasting color - 724. Kelly Green
-Pupa Holographich - 032. Emerald

Szeretitek az ilyen színes francia manikűröket?

A többiek munkái:





18 megjegyzés:

  1. De szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a menta árnyalatot, annyira gazdag és a lakk csodásan fed! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. szép :) Nekem a gyűrűs ujjad nem tetszik, valahogy a holo alap krém díszítés nekem nem áll össze, de amúgy nagyon ott van a mani :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép!*-* Amúgy ez tök igazságtalan, mert mindig megtetszik nálad valami, hogy lementhessek valamit a havi kedvencekbe, februárban megtettem, gondoltam áh, csak nem annál jobb mani mint amit kikunyiztam, erre tessék itt van :D :D agyam megáll, mennyire szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Jaj,nagyon kedves vagy!
      Köszönöm szépen!
      Örülök,hogy ismét alkottam valamit amin nagyon tetszik neked.:)

      Törlés
  5. Jajj de szép, épp ilyen halvány türkiz lakkot vadászok a Jázmin hercegnős manihoz... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:)
      Én is pont gondoltam rá,hogy ez a lakk megfelelne hozzá!:D

      Törlés
  6. Ó, menta! :3 Nagyon oda vagyok most érte, de még keresem a tökéleteset. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Néha sokáig kell keresgélni,mire ráakad egy-egy jó árnyalatra az ember..

      Törlés