2014. február 16., vasárnap

February NAC ~ Napi outfithez passzoló




Egy kicsit elgondolkodtam,mit is alkossak erre a témára.
Végül úgy gondoltam a kabátomhoz passzoló manikűrt készítek.
Igaz a kabátom nem ilyen csíkos,de szerettem volna valami mintát is tenni a körmeimre.
A Moyra drapp holo lakkját választottam alapnak,
mivel ez nagyon hasonló a kabátom színéhez
és erre nyomdáztam barna lakkal a mintákat.
Nézzétek meg a képeket.

Ez lenne a kabátom amihez készítettem a manikűrt.:)
















Felhasznált lakkok:

-Moyra 252.
-Miss Sporty 530.

Nektek,hogy tetszik a manikűröm?
Szerintetek is illik a kabátomhoz?

A többiek munkái:






22 megjegyzés:

  1. szép:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. nahát ez tényleg passzol a kabidhoz :)
    nagyon szép lett

    VálaszTörlés
  3. De jó lett! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,igyekeztem hasonló árnyalatot keresni.:)

      Törlés
  4. nagyon szép lett, illik a kabáthoz! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik, illik a kabátodhoz a manikűr!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik.:)

      Törlés
  6. Szuper lett, remekül elkaptad a kabátod fényét és passzintottad hozzá a legjobb árnyalatot, imádom! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Néha sikerül véletlenül egy-egy jó képet alkotom...:D

      Törlés
  7. Juj, ez nagyon jó lett! tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez már megint nagyon jó lett, annyira tetszik *.*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó a kabid! :D És a mani is szuperül passzol hozzá! :)

    VálaszTörlés