2014. február 6., csütörtök

Clarie's Sand effect ~ 60718 Pink TESZT



Ma ezt a clarie's sand lakkot mutatom meg nektek.



A neve szerintem nem valami találó ennek a lakknak.
Ugyanis ez nem igazán egy pink sand lakk,inkább olyan bézses halvány rózsaszín.

Festeni egy álom volt ezt a lakkot.Mint már azt megszokhattuk a sand lakkoknál,
ennek is sűrűbb állaga van,de nagyon könnyű festeni,jól eloszlik a körmökön.
Hihetetlen gyorsan szárad.Az ecsete normál vékony,könnyű volt vele dolgozni.
Kicsit érdesebb a felülete,mint pl. a flormar sand lakkjának.
Csillogó,de nem túl rikítóan.Nekem külön tetszenek benne a kicsit nagyobb tükörszerű csillámok.












Talán ezen a képen látható jobban a kicsit rózsaszínes árnyalat.

Többen megdicsérték rajtam,sikere volt a lakknak.
Már két napja van a körmeimen,de még mindig azon veszem magam,hogy nézegetem. :D

Nektek,hogy tetszik ez a sand lakk?


16 megjegyzés:

  1. Nem hasonlít a Rimmel Aurorára ???
    Amúgy szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az aurora lakkom nincs meg,de láttam már képeken..igen hasonlóak tényleg :)

      Törlés
  2. szerintem az egyik opi lakkra is hajaz.tényleg nagyon szép

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is nagyon bejön,az üvegben még nem fogott meg igazán,de felkenve nagyon tetszik.:)

      Törlés
  3. Nekem is az Aurora ugrott be róla. Tetszik nagyon.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is egy az egyben Rimmel Aurora jutott róla eszembe :) Nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,akkor valószínű ez egy hasonmása,ha sokatoknak az a lakk jut eszébe róla.:)

      Törlés
  5. Hát ez tényleg nem pink..:D De ettől függetlenül szép!

    VálaszTörlés
  6. Fúúú, gyönyörűséges :) :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szép *.* Ideje lenne már rajtam vlaami jó kis homoklakknak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) Örülök,hogy megihlettelek ezzel a lakkal,hogy homoklakkot szeretnél hordani..:)

      Törlés
  8. Nekem az Auróra van meg. :3 De ez is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  9. Nekem meg az nincs meg,de az is csodás lakk!:D

    VálaszTörlés